Wie heeft er zin om Dinsdag avond mee te doen met de club training in Kampen?
Ik ben erzelf ook, mits het te hard regent natuurlijk. Kan leuk zijn, zo met een z'n allen lekker crossen.
Ik hoor of zie het wel.
ROBERT DE WILDE
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik ga vrijdag weer naar amerika. ik heb nooit genoeg tijd om alles te doen als ik in nederland ben. ik word er soms knetter gek van, daarom beloof ik ook niks meer. ik heb de komende dagen ook geen tijd meer, dus sorry hans. ik heb gehoord dat de baan but is, ha ha geintje. misschien kan ik ooit nog eens langs komen, maar ik kan je niks beloven. we houden contact scramble.
groetjes.
moet je wel snel zijn want voor we het weten hebben we al weer een nieuwe.
We zijn nogal veel eisend in Doetinchem en houden van veranderingen, dus misschien ook wel een cursus tracfbilding in Nederland
He succes weer in Amerika en houd ons op de hoogte en doe de groeten aan je pa(heeft die nu al eens een keer BMXthe Next ontvangen of staat hij nog steeds aan de weg te wachten bij de brieven bus. Haal hem dan maar gauw binnen want nr 2 is al weer uit en oud.
groeten
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?