Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

traing met Robert de W en Bas de B

• hans zweverink

0-02 uur

Zoals jullie weten is Robert de Wilde weer in het land, en hij is in de gelegenheid om vanavond naar Doetinchem te komen om extra training te geven.

Ook Bas de Bever, die afgelopen zondag in Wijchen weer de sterren van de hemel fietste en tevens ook nog trainer is van het nationale team , heb ik daar gesproken en gevraagd of hij vanavond ook niet langs kon komen.

En jawel zij zullen een geheel verzorgde training geven voor alle rijders van jong en oud

van 18,30 uur tot 19.30 uur zullen de rijders t/m 11 jaar opgedeeld worden in 2 groepen en halverwege zullen zij van trainer ruilen.

Voor de oudere rijders 12+ zal de training duren van 19.30 tot 20,30 uur.

Er zal aandacht zijn voor oa starttechniek training. Hoe neem ik een hindernis en bochten techniek de revue passeren, kortom leer van de toprijders zelf

Ook is er de mogenlijkheid voor trainers om met Robert en Bas mee te lopen met hen en de kneepjes van het vak te leren. Zij dienen zich wel vooraf in de kantine op te geven.

Kosten voor deze avond zijn voor leden gratis en niet leden betalen gewoon de 2 euro trainings kosten, dus voor het geld hoef je het niet te laten. Dus zeg het voort, zeg het voort want deze unieke gelegenheid komt niet vaak voor.

Ook hebben we nog Jorg de Louw benaderd, maar tot nu toe hebben we hem nog niet te pakken kunnen krijgen, maar als morgen nog lukt zal hij zich ook aan het tweetal toevoegen.

Dus tot vanavond 18,30 uur, nieuwe terrein FCC de IJsselcrossers achter de Mac Donalds

• arno

Naar mijn weten zit Robert al een week weer in de States, vanmiddag pa de Wilde aan de telefoon gehad en hij bevestigde dit!….Magic?

• 1 april???

Het is vandaag toch 1 april…..arno schreef:

• arno

Haha even niet aan gedacht. maar het is toch lullig als je naar doetinchem komt voor een training van robert of bas en ze blijken er niet te zijn.

• Webmaster bicyclemotocross.tk

robert is weer in USA dus 1 april

• Bo Kleinhesselink, bobo

wou net zeggen…. ik moest training geve vanavond dus ik dacht al

• bmx_grover

Goede grap jongens….

Gelukkig woon ik ver genoeg van doetinchem vandaan om er niet in te trappen…

• Jake

Lekker thuis voor de buis blijven Bo. Avondje vrij bij deze ;-)

whoohoo !

Ik wou ff zeggen… Bas jonge, bedankt voor de training man!