Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Open Ak..

• Kim

Ik hoorde dat niet op elke zaterdag voor een topcompitie een open AK wordt gereden.

Ik zou graag willen weten op welke banen wel en op welke banen niet.

Dit i.v.m. werk, dan weet ik of ik vrij moet vragen op vrijdag op niet…

Zoals ik het nu weet is:

Assen > Niet

Luijksgestel > Wel

Baarn > Wel

Haaksbergen > Wel

Schijndel > Wel

Kampen > Wel

Ik hoor het wel of me rijtje klopt of niet…

groetjes

Kim

• Henk de Groot

Kim,

Volgens mij ben je in je rijtje Oss vergeten. Na Schijndel en voor Kampen wordt er nog een tc verreden in Oss.

Of daar een open AK is weet ik niet. Wel weet ik zeker dat in Baarn WEL een Open AK verreden wordt.

• Jezus

Hoi Kim

Even voor de duidelijkheid .Je hoeft de zaterdag voor Oss geen vrij te pakken. Er is op zaterdag alleen trainen en geen wedstrijd.

Groeten Alberto de Jezus

.

• Wissink

das best jammer, weet je nog toen jij die open wedstrijd organiseerde in Oss? een jaar of 6 geleden alweer. Dat was een race die zeker de moeite waard was…

• Kim

ik las net de wieler revue en ik snapthe het niet helemaal.

Er stond wel dat luijksgestel een open ak heeft maar de trainings tijden op zaterdag zijn de tijden voor als er geen wedstrijd verreden wordt…

hoe zit dit nou??

• hans zweverink

Inderdaad, volgens mij was je ook een van de ideen makers om er een wedstrijd voor te gooien, of was jou bedoeling om dat ,s avonds te doen. Ik bedoel dus waarover we wel eens gefantaseerd hebben.?

Maar toch jammer want jullie zijn wel zo creatief.

• Kim

uh? ik snap jou antwoord ff niet hans

• Jolanda

Hans, Dennis,

Jullie weten hoe Alberto en ik erover denken: niet lullen maar fietsen. Dat is voor ons altijd het belangrijkste.

Maar je bent en blijft altijd afhankelijk van vrijwilligers waarmee je samen een club en wedstrijden probeert draaiende te houden. Op het moment waarop we over de zaterdag wedstrijd moesten beslissen konden we niet van genoeg vrijwilligers een toezegging krijgen om op donderdag en vrijdag voor de wedstrijd vrij te nemen van hun werk om de noodzakelijke voorbereidingen te treffen. Je moet dan namelijk toch al op vrijdag middag om 12.00 uur mensen voor de camping, kantine en algehele organisatie klaar hebben staan die de hele boel regelen en jullie weten dat je dat niet moet onderschatten, want een goede voorbereiding is al een halve (goede) wedstrijd. En dan moet je kiezen !

Je moet de beslissing voor zo'n zaterdag wedstrijd in januari maken en dus heeft Oss nu moeten beslissen dat we daar binnen de club niet voldoende menskracht voor kregen: helaas.

De plannen waar jullie het over hebben, hadden betrekking op een avondwedstrijd op zaterdagavond vanaf 19.00 uur, zoals we de Vredestein wedstrijden altijd hebben georganiseerd. Dan heb je toch alle mensen al op de baan en hoef je daar dus niet heel veel extra personeel voor te regelen. Het nadeel van het huidige systeem is dat je dat wel moet. Zo'n zaterdagavond wedstrijd had ik wel willen toezeggen, maar dus niet met de huidige voorwaarden en reglementen.

Wie weet komt onze kans nog: voor de AK op 7oktober misschien ?

groetjes Jolanda

• hans zweverink

Snap je het nu Kim???

ik wel, dus gewoon jammer, maar wat in het vat zit verzuurt niet.

succes met de wedstrijd en ik hoop dat jullie er iets moois van maken, ik kom zeker ook, maar niet op zaterdag nu, anders was ik wel gekomen.

groeten Hans

• Kim

jai k snap het nu… alleen snapte ik niet waarom ik volgens jou dit zo graag wilde… want ik ga ze namelijk toch niet rijden…