Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nummerbord

• Roy

Ik had ff een vraagje..

waarom dit jaar bij onze klas 15/16 met zoon hoog nummer moet gefietst worden.

kan iemand mij dat vertellen waarom???

ik hoor t wel.

Groeten Roy van den Berg

• Bert

Om bij klassencombinaties in de Ak's in de afdelineg geen dubbele nummers in een klasse te krijgen.

• Bo Kleinhesselink, bobo

je laat iemand toch niet met een nummer in de DUIZEND rijden… de problemen die afgelopen jaren er waren zullen worden vervangen door nieuwe problemen… zoals dat altijd gaat…

Volgend jaar gewoon weer de nummer 1 van elke klasse 1 geven en zo verder nummeren.

Als iemand kampioen is geworden afgelopen jaar en je geeft hem nummer 81, Dan weet niemand dat ie kampioen is geworden!

en helemaal als het op TV uitgezonden wordt. De rest van de sportwereld snapt niks van fietscross en dan is het toch het duidelijkste dat de Kampioen met nummer 1 rijd!

• Roy

Juist…

ik vind het eigenlijk wel belachelijk man…ze moeten weer met een oldschool nummer bord rijden …anders passen de nummers er niet op.

en als ze de nummers klijner maken zitten de jury mensen te zeuren dat ze het niet kunne lezen :S

Roy van den berg

• lieke klaus

je moet bijna een kenteken plaat van de auto erop… ik dacht dat ze alles naar max. 2 nr's wouden doen.. en nou zijn het er 4!!