Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waarom??

• klaas F.

goede avond het viel mijn erg op dat de cruiser women alleen maar ak's mogen rijden en top c rijden.

waarom geen buitenlandse wedstrijden? de jongens rijden toch ook in het buitenland? Misschien damens als jullie flink zeuren mogen jullie toch in kampen rijden?

Dit jaar is het in Nederland voor het eerst, en er zijn veel damens die zondag hebben gereden dus ik vind eigenlijk wel dat ze het recht hebben om in kampen ook te kunnen rijden!!

en ik denk dat daar veel damens het met me eens zijn!!

deW.K is toch ook in Nederland! laat de damens lekker rijden, en jullie verdienen er weer op hoe meer inschrijvingen hoe leuker toch?

Ik las net dat ene suzanne J. veel heeft bereikt ,en daar mogen de damens wel trots op wezen!

groetjes Klaas

• Kim

Wij damens mogen met het WK rijden hoor! er moeten wel een bepaald aantal inschrijvingen zijn maar dat is het zelfde als bij de andere leeftijdsklasse…

alleen de ek rondens mogen we niet rijden.. dat is wel jammer maar helaas niet anders…

• pfff...

Het is dames, geen damens….

• femke

Haha waar je al nie op let….;)

• Karel

Ja, heeft ook zoveel toegevoegde waarde voor het onderwerp!