Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bijnamen

• Webmaster bicyclemotocross.tk

JAN KLETSER?

• kletskous

Het is ondertussen al een hele discussie geworden. Toch wil ik dit er over zeggen: bijnamen moeten leuk zijn en blijven en niet ontaarden in pesterij. Wanneer een omroeper merkt dat de rijder/rijdster er zich aan stoort dat hij/zij zo genoemd wordt moet de omroeper die naam niet meer voor hem/haar gebruiken. De verleiding is groot om misbruik te maken van je macht (iedereen hoort je, of hij/zij dat nu wil of niet!) maar men doet mee voor zijn plezier (ook die rijder/rijdster die wel betaald wordt) en dat moeten we zo houden! Een goede omroeper zal de wens van de rijder/rijdster respecteren (maar die moet dan wel bij hem bekend zijn!).

• ?snor

ja gerad zo is het maar net.

? snor

• de vries

aha ja die was het ja.

ik heb daar nog tegen gefietst vroeger maar nu fietst hij niet meer volgens mij.

alhoewel ik hem wel zag trainen in assen vorige week zaterdag.

dus wie weet gaat hij weer beginnen want hij had een compleet tenue en alles aan.

gaaf man heeey piske hihi kom weer wedstrijden rijden jongen!!!!

• jezus

He piske, ben je mijn telefoonnummer kwijt want ik heb nog steeds niets van je gehoord. Je weet denk ik nog wel waarover je me moet bellen.

GR de Jezus

• Newie

He Jezus,

Als eerste van harte gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk en vaderschap!! Goed werk heeft tijd nodig!! Duurt dus nog wel even voordat ik je bel maar dat komt wel goed!!

Groeten Newie

• Newie

He Knuffelbeer,

Ik weet dat je veel bijnamen hebt maar de Vries kende ik nog niet!! Het was een beetje doorzichtig mulders en van geffen! Laat grappen maken maar aan ons over!!

Groeten van jullie teammaat

• de vries

teammaat??????????

ga je dan weer echt wedstrijden rijden????

ja dan kan je een teammaat worden.

alleen moet jij eens leren wat grappen zijn!!!!! …..

groetjes de vries.

• hans zweverink

Lees ik dat echt goed, Alberto en Jolanda, of is dit ook kletspraat, maar anders proficiat

• bmxer

dit is egt waar hans zweverink schreef:

>

> Lees ik dat echt goed, Alberto en Jolanda, of is dit ook

> kletspraat, maar anders proficiat