Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Officieel: Lakucs in Frankrijk voor 18 mnd geschorst wegens doping

• Paul Sloesen

Het is nu officieel bekend gemaakt:

Ivo Lakucs, Europees Kampioen Elite Men 2003, is in Frankrijk (Let op: ALLEEN in Frankrijk) geschorst voor 18 maanden vanwege het gebruik van verboden middelen. De voedingssupplementen die hij had gebruikt zijn alleen in Frankrijk verboden. Daarom geldt de schorsing niet in de andere landen.

Kijk op www.bmxmania.com voor een interview met Ivo. Op www.jesperrasmussen.com staat het officiële document waarin het vonnis bekend gemaakt wordt. Helaas moet je wel een advocaat zijn om het te kunnen begrijpen.

• Paul Sloesen

Het gaat om de stof 19-norandrosteron, een metaboliet van nandrolon, met een concentratie van 5,9 nanogram/mililiter. Ik weet niet wat de maximaal toegestane waarde in de urine van dat stofje is.

In ieder geval is het ongeveer dezelfde stof waarop enkele Nederlandse voetballers een paar jaar geleden zijn betrapt (Stam, De Boer, Davids).

• Iwan Brink

Ik heb contact gehad met hem over de e-mail. Er zal morgen ook een samenvatting daarvan te vinden zijn in mijn profile sectie van www.brinkbmx.tk

Daarin het onderwerp doping maar ook gewoon zijn normale leven en dat hij zeker weten naar Kampen komt om te rijden

Groeten Iwan Brink

www.brinkbmx.tk