Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

AK Doetinchem 2 Mei

• Bo Kleinhesselink, bobo

Met de AK in Doetinchem op 2 Mei zal er voor de Open Klasse 15+ een grotere prijzen pot zijn. in totaal is er 180 Euro te verdelen.

1. 40

2. 35

3. 30

4. 25

5. 20

6. 15

7. 10

8. 5

Alleen Junior en Elite uit een andere Afdeling mogen aan deze klasse meedoen dus geen rijders van 16 jaar en jonger. Natuurlijk wel de leden van Afdeling Noord/Oost vanaf 15 jaar.

De rijders uit een andere afdeling die mee willen doen dienen zich van te voren even te melden door een bericht naar maitlo:info@bmx-action.com te sturen.

Graag zie ik anderen op 2 Mei verschijnen!

• Arriën

Dat begint er op te lijken met die prijzenpot.

Maar: je schrijft eerst Open Klasse 15+ en daarna dat er geen rijders van 16 jaar en jonger mee mogen doen.

Is die Klasse 15+ een typefout of rijden ze die klasse als hoogste leeftijdsklasse waaraan iedereen vanaf 15 jaar kan meedoen?

Volgens mij maken de 15 en 16-jarigen weinig kans als er ook Junior en Elite uit andere afdelingen naar jullie toe komen…..

Maak er dan nog een extra klasse bij (17+) voor echt alleen Junior en Elite.

Arriën Grevink, secretaris Afd. West

• lieke

krijgen ope klasse 14/15 ook hogere prijzen :) ??

• hans zweverink

Inderdaad Bo,

Alle Rijders uit west mogen met de wedstrijd in Doetinchem mee doen omdat daar geen wedstrijd zij na mijn mening(klopt dit Arrien), dus mogen naar mijn mening ook de 15 en 16 jarigen meedoen in de open klasse. Als ik het zo lees zeg je van niet.

Inderdaad een idee om er een apparte klasse(super) zoals in uithoorn van te maken en ook over 6 manches te gaan rijden met verschillende manche indelingen.

ik lees het wel groeten Hans Zweverink

• Roy

Jammer dat ik niet kan…

zie jullie wel weer met een andere wedstrijd..

mzzl