Voor de liefhebbers er staan 196 foto's van het Drents Kampioenschap bij www.fcvgeldermalsen.nl
Tony
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk vroeg me altijd al af wat het verschil is tussen de KNWU en de NFF. Ik dacht eruit te zijn na het bekijken van de foto's op de site van Geldermalsen.
Met alle respect: VOLGENS MIJ MOET JE ALTIJD MINSTENS 1 WIEL AAN DE GROND HOUDEN! OP 10-15 VAN DE BIJNA 200 FOTO'S KOMT MAAR EEN WIEL VAN DE GROND.
Maar na het bekijken van www.lochsprinters.nl weet ik het niet meer. Wie o wie kan me helpen.
Het zijn gewoon nog steeds 2 bonden door het verleden. Dit zal nooit weer helemaal goed komen. Beide bonden zijn even groot, KNWU is meer prestatie gericht denk ik ook kijkend maar het WK en EK. Bij de NFF is vaak de gezelligheid en sfeer een belangrijke factor. En ik moet eerlijk toegeven dat de foto's gewoon niet zo heel spectaculair zijn. Even overzicht qua snelheid NFF KNWU. Remon Brink wint Brabants Kampioenschap NFF, Remon Brink wint Ronde 1 en 3 EK sportklasse 19+ en werd tijdens de 1e top competitie 10e (2 in de B) Dan hebben we het over de top rijder binnen de NFF (ongeveer 12 keer NL kampioen)
Iwan Brink
www.brinkbmx.tk
volgens mij gaan we een beetje off-topic maargoed. om dit weer even recht te trekken… op www.fccputten.nl ook nog een aantal foto's.
en om toch nog even off-topic te gaan: volgens mij is aan foto's niet de kwaliteit van de rijder te zien, maar meer dat van de fotograaf (niet dat die van mij altijd even super zijn, maar dat bewijst maar weer dat het klopt )
Ja Ja laten we blij zijn dat er van die gekken zijn die op de dag foto's maken en die dan ook nog eens gratis op op internet zetten zodat iedereen nog eens de wedstrijd kan terug zien of dat het nu spectaculair is of met 2 wielen aan de grond volgens mijn zijn de rijders al lang blij als ze een foto van zichzelf zien zeker de kleintjes die je op andere site's niet zo vaak ziet.
Willem
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?