Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Combiwedstrijd KNWU / NFF Haaksbergen

• Webmaster DVO

Op de homepage van DVO Haaksbergen kun je de informatie vinden van de combiwedstrijd in Haaksbergen op 26 juni, schrijf je via je club in voor deze wedstrijd voor 12 juni, een mooie kans om de vernieuwde baan in Haaksbergen te leren kennen die je volgens vele rijders in een uurtje trainen niet onder de knie hebt.

www.fcvdvo.myweb.nl

• Alexander

Ik ben bang dat ik hem nooit onder de knie krijg. In ieder geval de grote dubbele op het derde stuk niet. Ik ben blij dat ik er tegen op kom…;)

• Meta

Op de Knwu site is een stukje te vinden over de regelementen van de combi wedstrijd. Hier staat naar mijn mening iets vreemds in. Er staat namelijk dat iedereen met een nederlandse licentie mag deelnemen, met uitzondering van de nummers 1 t/m 8 van de tussenstand TC na Baarn.

Weet iemand wat hiervan de bedoeling is? Het lijkt me toch raar dat de nummer 9 wel een training kan draaien en de nummers 1 t/m 8 niet.

Groetjes, Meta

• sjanet

Wij hebben ook gelezen dat de eerste 8 rijders niet mee mogen doen, wel met de open klasse eigenlijk belachelijk, kun je goed fietsen mag je niet mee doen ook.Dan gaan de eerste 8 maar voor de openklasse rijden, dat mocht volgens mij wel. Ik denk dat ze willen dat de mindere rijders ook een keer voorin rijden.