Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zet hem gauw weer op rood!!!

• mulderke

na dit weekend in kampen gefietst te hebben ben ik toch weer voor de in voering om he hek bij rood te laten vallen.

potverdikke wat viel dat hek traag zeg dat is nou ook weer niet fijn.

en aangezien de enorm veel valpartijen dit weekend was het misschien verstandig om het 2de stuk van de baan als prosectie te gebruiken.

was voor de gemiddelde rijder toch net iets te moeilijk om er lekker overheen te gaan.

• Robert de Wilde

Ik wil toch eens iets kwijt. Het is niet specifiek tegen jou Mulderke, maar in het algemeen.

Ik word er niet goed van dat iedereen loopt te klagen over van alles en nog wat. Ik weet dat ik veel klaag en het is ook normaal dat iemand klaagt, maar het is beter als jij het voor jezelf houdt. Verleden week was het hek te snel, dit weekend was hij weer te langzaam, de baan is te rul, de baan is te moeilijk, de baan is te lang, je kunt niet inhalen op de baan en ga zo maar door. Jij moet je er maar op aanpassen. Ik weet dat het vaak niet leuk is, maar het is nu eenmaal zo. Je kunt wel blijven zeiken, maar daar heb jij jezelf mee. Ik heb ook vaak problemen met banen waar dingen niet geschikt zijn voor me. Het leven gaat door en de wedstrijd ook.

Hier een voorbeeld. Als ik mijn zin zou krijgen, dan had ik de hele baan in Valkenswaard veranderd. Waarom vraag je dan, omdat er veel dingen zijn die mij niet liggen. De baan is nu eenmaal zo, dus pas ik mij daarop aan, simpel zat. Ik kan wel door blijven gaan, maar het komt hier opneer; de baan is nu eenmaal zo en jij moet zelf uitzoeken hoe jij het beste er over heen gaat. Misschien is dit wel een idee; als je voorop ligt, dan heb jij al die problemen ook niet.

Mulderke het is niet persoonlijk bedoeld.

De groeten maar weer.

• RINY VAN NIEUWENHUIZEN

HE ROBERT WANNEER KOM JE WEER EENS IN KAMPEN OM ONS HET EEN EN ANDER BIJ TE BRENGEN

JAMMER DAT JE ER NIET WAS IN KAMPEN MET DE EK

DE BAAN LAG ER SUPER BIJ DAAR HEEFT IEDEREEN WEER VEEL WERK MEE GEHAD VOORAL HENK TESSEMAKER

ALLEEN JAMMER DAT HET NIET OP TV WERTD UITGEZONDEN

IK HEB NOG WEL EEN OUDE WK BAND VAN DOETICHEM 1999 OFZO GEKEKEN DAAR WON JIJ BIJ DE ELITE MEN

IK HOOP JE SNEL WEER EENS TE ZIEN

SUCCES DAAR IN DE STATES

GROET RINY

• hans zweverink

mooi he die band Riny en zeker hoe Robert over de derde hindernis gaat.

Tja verleden tijd, maar wie weet. Ook Valkenswaard zal dit jaar heel byzonder worden waar nog lang over nagepraat gaat worden, want volgens mij komt de hele wereld top en als we Robert daar nu ook nog een zien vlammen dan wordt het echt spectaculair.

En inderdaad wat Robert zegt moet fietscrossers niet zo zeuren, er zijn natuurlijk altijd dingen die beter kunnen en daar moet over gedicuseerd worden maar niet lopen zeuren

groeten

• Remon Brink

Het weekend was super,

Het hek viel traag maar er was goed te timen op de lichten, dus gevaarlijk was het niet wat misschien wel zo was in luiksgestel.

En laten we eerlijk zijn, tuurlijk moet je zeuren over dat tweede stuk, maar het maakte de wedstrijd wel spectaculair. Mijn vriendin heeft zich wel vermaakt op de tribune. En we rijden een EK mensen dan moet er toch ook wat moelijks inzitten. Mensen die er niet overheen kunnen komen horen die op een EK??

Iedereen in Kampen super bedankt het weekend was echt tof.

Als we toch moeten zeiken blok training op vrijdag zou welkom zijn.

Groeten Remon

• lieke

hallo.. ik kon ook moeilijk over het 2e stuk komen, met die rare bult enkel opstap ofzo.. en ik denk wel meer mensen die die bult niet konden springen.. dus horen wij dan niet op een EK?? Die bult was gewoon raar..

groetjes lieke

• Roy

die bult vond jij raar..ik heb nergens last van…

iedereen had er moeite mee…de een meer dan de ander..

zo heeft iedereen zen voordeelen en zijn nadelen

mzzl roy van den berg

• Bram®

Dit weekend waren er wedstrijden voor de elite en de junioren. Voor deze klassen was de baan bedoeld. De rest reed slechts in het bijprogramma.

• Jake 23

Ah, okee, dus volgend jaar als ze een topcompetitie hebben, zijn de bulten weer gewoon rond en kun je er gewoon overheen rijden met 2 wielen. Mooi. ;-)

Baan en starthek waren prima, (oke er had iets meer toplaag op mogen liggen) alleen waren enkele bulten nogal spits

wat het voor veel rijders, nek-brekers maakten. Best link dus.

Ben het eens dat het spectaculair en moeilijk mag/moet zijn. Maar dat kun je ook

doen zonder de op- en afloop, 90 graden te maken.

Natuurlijk, het is een elite/junior race, maar ik denk niet dat de organisatie graag alleen voor deze klasse het evenement organiseert. Daarbij zouden ze er voor

te veel geld bij in schieten. Je wilt dus wel ook de andere klassen aan (blijven) trekken.

mzzl.

Jake

• mulderke

hoezo zijn wij een bijprogramma??????????????????????????????????

dan moet jij mij eens vertellen wanneer wij het hoofdprogramma zijn!!!!!

reageer dan niet als je zo'n antwoord hebt.

waarom ik het erop heb gezet is omdat er ook zo gezeken werd over luyksgestel terwijl daar ook alles perfect was en goed geregeld.

toch leuk om te zien wat voor reacties er dan weer op komen.

maar om te zeggen dat wij maar een bijprogramma zijn is grote bullshitt zullen we de volgende keer eens allemaal wegblijven en dan zullen we eens kijken hoeveel tijd je met het zogenaamde hoofdprogramma kunt vullen.

kun je alles mooi voor de lunch weer klaar hebben!!!!

de groeten.