Ik wil toch eens iets kwijt. Het is niet specifiek tegen jou Mulderke, maar in het algemeen.
Ik word er niet goed van dat iedereen loopt te klagen over van alles en nog wat. Ik weet dat ik veel klaag en het is ook normaal dat iemand klaagt, maar het is beter als jij het voor jezelf houdt. Verleden week was het hek te snel, dit weekend was hij weer te langzaam, de baan is te rul, de baan is te moeilijk, de baan is te lang, je kunt niet inhalen op de baan en ga zo maar door. Jij moet je er maar op aanpassen. Ik weet dat het vaak niet leuk is, maar het is nu eenmaal zo. Je kunt wel blijven zeiken, maar daar heb jij jezelf mee. Ik heb ook vaak problemen met banen waar dingen niet geschikt zijn voor me. Het leven gaat door en de wedstrijd ook.
Hier een voorbeeld. Als ik mijn zin zou krijgen, dan had ik de hele baan in Valkenswaard veranderd. Waarom vraag je dan, omdat er veel dingen zijn die mij niet liggen. De baan is nu eenmaal zo, dus pas ik mij daarop aan, simpel zat. Ik kan wel door blijven gaan, maar het komt hier opneer; de baan is nu eenmaal zo en jij moet zelf uitzoeken hoe jij het beste er over heen gaat. Misschien is dit wel een idee; als je voorop ligt, dan heb jij al die problemen ook niet.
Mulderke het is niet persoonlijk bedoeld.
De groeten maar weer.