Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Trainen Valkenswaard

• Arjan van der Weele

Weet iemand wat de indeling is voor de trainingsblokken voor het trainen van komende maandag in Valkenswaard?

• Ronald Kooreman

Heren & Dames,

Het trainingsprogramma van Valkenswaard op 31 mei is door alle afdelingen geaccepteerd.

Zoals bekend steld Valkenswaard 31 mei de baan open voor een extra training.

De afdeling hebben besloten te trainen in blokken:

10-11:30uur Training afd. Zuid

12-13:30uur Training afd. West

14-15:30uur Training afd. Noord-Oost.

In de 30 minuten tussen de blokken staat de baan open voor iedereen, dus voor alle afdelingen. Dit geeft leeftijdsgenoten uit verschillende afdelingen de gelegenheid met elkaar te trainen.

• Arjan van der Weele

Dank je wel

• Arie van den Dikkenberg

Fijn dat iedereen weer buiten Valkenswaard om de trainingen denken te regelen.

Voor de duidelijkheid:

De training op de 2e Pinksterdag in Valkenswaard

is gewoon een vrije training van 10.00 tot 16.00 uur.

VOOR IEDEREEN !!!!!

Dus GEEN blokken.!!!!

gewoon lekker trainen

Arie (lid van Lion D'or)

• hans zweverink

Nou jongens de communicatie gaat weer geweldig hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De WK in nederland zou een wk moeten zijn met allleen maar Nederlandse winnaar. Dat zou natuurlijk mooi zijn, maar daar moest aan gewerkt worden.

Vorige week kreeg ik ook bericht dat er in blokken getraind gaat worden en dat is na mijn weten, buiten de nationale selectie en de junior en elite de eerste keer.

Een boze en zeer terechte brief van de zijde van Dhr Sluiter volgde hierop en hij formuleerde het geheel mijns inziens terecht.

Nu ik dan weer van dhr Dikkenberg hoor, en hij is voorzitter van afd zuid, blijkt van de blokken training weer helemaal niets te kloppen.(of zijn naam is misbruikt)

Is het werkelijk nu echt zo moeilijk om na 3-4 jaar een goed trainingsplan te maken om een voordeeel als organiserend land een voordeel uit te halen voor ALLE, let wel Alle klassen.

Ik kreeg net ook een mail over fietsen over het parkoer van de NK wielrennen, dus vanuit de KNWU moet het toch ook wel lukken denk ik.

Kom op heren en dames KNWU, bobos etc ik wil op de wk alleen maar het wilhelmus horen net als het franse volkslied in frankrijk

• Arjan van der Weele

Uh ja…ik weet eerlijk gezegd nu nog niets.

• suzanne

Wie kan uitsluitsel geven? Wel of geen training in blokken?

.

• supporter

Zoals afgelopen dinsdag bekend is gemaakt tijdens de laatste open dinsdagtraining is het 2e pinksterdag trainen van 10.00u tot 16.00u , om een bepaalde tijd starthek en dan weer vrij , ik vind dit een goede geste van V.waard zo kan geheel Nederland trainen door de dag heen ook de mensen die ver moeten rijden, de baan ligt er goed bij , dus daar zal het niet aan liggen!!!!!!!!

• andre

Geheel nederland op de NFF rijders na; die hun NK te Hengelo hebben. Over afstemming gesproken.

• Bo Kleinhesselink, bobo

er kan niet altijd rekening gehouden worden….

Als je NFF lid bent dan moet je maar kiezen wat je belangrijker vindt. of op de WK baan trainen of de NK NFF rijden… geen gezeur, gewoon kiezen.