Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Trainen Valkenswaard

• sec:

Hallo beste mensen , even wilde ik kwijt dat ik gisteravond wel 10x ben gebeld over het trainen in V.waard. terwijl het eigenlijk gewoon hartstikke duidelijk is De baan van Lion-D'or gaat 2e pinksterdag open om 10 uur en vanaf dan kan er getraind worden door iedereen met een nationale licentie( topcompetitie) Zie wielerreveu 20-05, kan je ‘s-middags dan kom je ’s-middags en anders al ‘s-morgens . Ik kan zeggen dat we afgelopen week hartstikke ons best hebben gedaan om de baan helemaal klaar te krijgen voor bmx nederland ( zelfs tot in de diepe nacht) : Altijd maar weer betweters er tussen , terwijl eenieder zijn best doet en er zijn/haar vrije dag voor op geeft om nederland te laten trainen. bekijk het eens allemaal positief uitgaande van een wellicht 400 tal rijders , kan je bij de topcompetitie 1 1/2 uur trainen en nu in V.waard wel 6 uur dit moet toch lukken zeker!!!!!!! Nou wilde het hier bij laten , wellicht tot 2e pinksterdag . sec Lion-D’or.

• Arjan van der Weele

Uiteraard zijn wij hartstikke blij en dankbaar dat we extra kunnen trainen op de wk-baan. Het gaat mij er alleen om dat ik het vreemd vind dat de afdelingen een bepaald trainingsschema (in blokken) overeenkomen en dat de vereniging Lion d'or de baan de gehele dag opensteld voor de rijders. Dit bedoel ik natuurlijk niet ten nadele van Lion d'or, maar er schort toch iets aan de communicatie.

Vraag is, wie moet je nou geloven? De 4 afdelingen, die een tijdschema overeen zijn gekomen? Of Lion d'or, de organisator en eigenaar van het WK?

• Afd. Fietscross Noord-Oost

Om aan alle onduidelijkheid een einde te maken: er wordt gewoon getrained van 10-16 uur, er is geen indeling per afdeling.

Achtergrond informatie over de verwarring:

Alle afdelingen waren voorstander van een ‘trainingsblok’ per afdeling. De voordelen hiervan zijn:

- minder drukte in het parc ferme en minder mensen in de baan

- begeleiding door een aantal trainers van de afdeling ipv ‘vrij’ rondrijden

- je hoeft niet de hele dag rond te hangen, je kan een paar uur geconcentreerd trainen.

Via afdeling Zuid is dit gezamelijke idee vorige week gecommuniceerd naar Valkenswaard. Valkenswaard heeft gisteravond via afd. Zuid laten weten geen voorstander te zijn van dit idee en dus blijft het oorspronkelijke plan gehandhaafd.

Jan Hereijgers

voorzitter Noord-Oost

• Karel

Da's wel makkelijk, hè?

Als het KNWU goed uitkomt, maakt het allemaal niks uit, maar als het NFF uitkomt dan moet ineens de kalender in overleg opgesteld worden?

De NFF houdt al meer dan 10 jaar lang haar NK tijdens Pinksteren, dus het lijkt mij dat de KNWU ook af en toe wel eens een beetje flexibel kan zijn.

Het hoeft niet allemaal van één kant te komen.

• Bo Kleinhesselink, bobo

KIES DAN GEWOON MAN! of je rijd het NK NFF of je rijd de training in V.Waard… ligt eraan wat JIJ belangrijker vind!

• Jake 23

…en je hebt nog een pre world training plus wedstrijd en de training voor de WK.

Meer dan dat je je bij welke WK ook kunt wensen. Dus hou op met mauwen en ga fietsen, als je denkt trainingstijd te kort te komen.

• Karel

Je valt in herhaling, bobo

• femke

Jaah maar karel ze willen nie luisteren

• Bo Kleinhesselink, bobo

wees niet zo'n wijsneus karel

• Karel

Sorry bobo, maar je vraagt erom ;o)