Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

N.K. outdoor NFF op t.v.

• webmaster www.lochsprinters.nl

Vanavond is op TV Oost in het sport programma een reportage te zien van het N.K. Outdoor NFF wat met het pinkster weekend in Hengelo verreden is, Voor iedereen die dus in Overijssels woont en TV Oost kan ontvangen vanavond om 17.21 uur dus even kijken.

mocht je om deze tijd niet kunnen, het programma wordt om de 2 uur herhaald tot de volgende morgen.

de webmaster van www.lochsprinters.nl

• Webmaster FCV Geldermalsen

Das mooi maar hier is dat niet te ontvangen.

als jij het nou ff opneemt en zaterdag meebrengt naar Nuland kunnen wij het ook zien.

alvast bedankt,

Tony

• webmaster www.lochsprinters.nl

het is niet echt de moeite waard om het op te nemen en ook aan jullie te laten zien, ze hebben alleen wat laten zien dat die vrouw van de tv een rondje fietse, en er was een intervieuw met iemand uit hengelo, en er waren enkele manches te bekijken.

maar ja, het was wel weer een mooie reportage voor de promotie voor de fietscross

de webmaster van www.lochsprinters.nl

• kletskous

geen tijd en belangstelling voor de EK BMX in Kampen maar wel voor het NK NFF in Hengelo, het blijft TV OOST!

• Iwan Brink

Nou ik moet zeggen dat ik het een best leuk stukje vond. Een interview met Prisilla ten Boske, even warm fietsen, rondje fietsen en dat viel haar dus heel erg tegen en ze lieten uit bijna alle klasses van de zaterdag wel een stukje zien, jammer dat je dan alleen tot 10 jaar hebt. Krijg je wel een beetje het idee van een kinder sport. Maar ik moet zeggen dat het echt wel leuk was. En het is altijd mooi dat fietscross weer eens op de tv is, al is het maar TV Oost. Dit is toch de manier waarop het moet beginnen. En het is wel heel goed voor de fietscross, goede reclame.

PS: gelukkig hebben ze niet op maandag gefilmd want dat was toch een beetje verregend al zeg ik het zelf.

Groeten Iwan Brink

http://www.brinkbmx.tk

• Maarten

Hallo luitjes,

Schamen joh haha, ik dacht dat ik toch er niet op zou komen maar ja, ik stond mooi voor @!#$…..nu lacht de hele vereniging mij uit……boehoe…

Maar over het algemeen hebben ze het wel netjes gedaan, maar alle aandacht ging toch wel weer uit naar de vrouwelijke reporter…

Groeten en tot ziens in Nuland,

Maarten Hollweg #504

www.fietscrossvereniging-hettwentseros.nl

• Jeroen Peters

Voor allle mensen die net als ik niet in dat rare overijsel wonen en toch het filmpje willen zien. Ga naar http://www.rtvoost.nl klik op “videopagina” bovenin op de pagina en vervolgen op “Sport op maandag 7 juni”. En zie daar het toch wel geinige filmpie. (Ik ben ook ff te zien :D, jeej op tvoost gewees!!!)

• Maarten

nou ja zeg he, rare overijssel?, kan ik net zo goed zeggen van dat maffe gelderland :p

ja je was wel ff te zien ja, volgens mij op de laatste plaats onnie? :D (geintje)

groet Maarten

• Jeroen Peters

Hehej ff rustig he… laatste ga weg joh

• lars

mischien heb jij een andere site maar ik zie het nergens