Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nk in Haaksbergen

• gerd-jan van gils(rocky)

Ik wil bij deze iedereen veel succes wensen op het nk in haaksbergen.

Dit is het eerste jaar dat ik fiets heb me hierdan wel voor gekwalificeerd met een 24e plaats cruisers 19-29 jaar.

Maar ik heb toch besloten ook na afgelopen weekend (4 elite rijders in de manche) dat ik teveel te kort kom om redelijk mee te fietsen.

En het zou niet goed zijn voor me om toch mee te doen zou me motivatie niet echt tegoed doen.

Ga dit jaar lekker hard trainen om volgend jaar er wel bij te kunnen zijn ik hou het dit seizoen wel even op de rest van de tcs en ak.

Nogmaals veel succes en hoop dat het een mooi nk word ben er wel bij als toeschouwer.

Groetjes gerd-jan van gils (fcc flying devils uit made)

• Dienblad

He Gerd-Jan

Ik wil je prive-feestje niet bederven, maar volgens de regels mis je toch net de kwalificatie. Want: de eerste TC waren er 23 deelnemers. Naardit aantal kijken ze volgens de regels (kijk maar op de site van Kampen www.nk.kwc-kampen.nl ). Dat betekent dat er maar 16 naar de NK mogen, deze moeten dan wel aan 2 wedstrijden hebben deelgenomen. Dus bijv. Dorus Brink, die alleen in Baarn heeft gefietst en daar 2e werd in de A, mag volgens de regels niet deelnemen.

Meerdere klassen hebben hierlast van. Bijvoorbeeld de damescruisers, deze begonnen met 15 of 16 rijdsters, dus 8 kwalificerenden, maareindigden met 19, dus 11 afvalsters… wel erg veel…

Veel kijkplezier, Paul

• Trijntje Agues

het is

Http://nk.kwc-kampen.nl

zonder www

• Paul

Ja Paulus leg mij maar es uit,…Dorus rijdt bij de Elite in Nederland,maar internationaal sportklasse.Elite klasse is geen kwalificatie.

Martijn Scherpen en vele anderen rijdt in Ned.een klasse hoger, hoe plaatsen hun zich dan in hun eigen klasse voor de EK/WK…………denkstof @%$#$%&(^(*

• Paul Sloesen

Nou Paul,

die regels voor de kwalificatie die gelden voor de NK, dus niet bvoor EK en WK. Dorus heeft meegedaan aan 2 TC's, dus hij is geplaatst voor de EK & WK (open deelname bji de 17/19+). En als je je voor 1 klasse plaatst, plaats je je ook automatisch voor de cruisers…

En hoe dat met Scherpen gaat wat betreft kwalificatie voor de EK & WK: geen idee, maar ik neem aan dat hij wel dispensatie krijgt. 't Is wel te hopen…