Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Deelnemerslijst E.K. en W.K.

• Trijntje Agues

Kijk even of je naam er bijstaat zo niet geef je dan nu op

aanwijzingen staan op

Http://www.kwc-kampen.nl

sorry dat ik zoveel in herhaling val maar het zou sneu zijn als je in Klatovy of Valkenswaard bent je je mag niet meedoen je kun je namelijk niet meer opgeven op de dag zelf

Trijntje Agues

• Bo Kleinhesselink, bobo

ziet er naar uit dat mijn inschrijving niet is doorgekomen bij de KNWU site…. leuk is zoiets!

• Femke

Geld voor mij ook :S

• Trijntje Agues

fax dan a.u.b. vandaag anders is het te laat

• Meta

Ik denk dat die lijst gewoon niet klopt. Robert staat ook niet op de lijst. Op de site van de KNWU staat echter wel dat hij is ingeschreven als hij ingelogd is. Ik heb net de KNWU gebeld, maar die kwamen niet verder dan te zeggen dat als je op de site als reeds aangemeld staat, het dan goed is. Nakijken is blijkbaar zwaar werk! :-)

Het zou dus fijn zijn als er (op tijd) een bevestiging zou komen van de knwu zelf.

Groetjes,

Meta

• Trijntje Agues

je kunt je beter 2x dubbel inschrijven dan dat je voor verassingen komt te staan.

Jordy stond ook niet op de lijst en ik had hem wel ingeschreven ik heb ook de knwu gebeld en bleek dat het niet was doorgekomen digitaal inschrijven werkt nog niet 100% daar ben ik wel achter gekomen tijdens de ek ronde in kampen er waren mensen die zich wel hadden aangemeld en niet op de lijst stonden

dus de keus is aan jullie de lijst die ik heb is van de knwu en als je het niet vertrouwd schrijf nog maar een keer in beter 2x dan niet

• Femke

Ik heb me schriftelijk in gescheven en ik sta der ook niet tussen

• Trijntje Agues

meld je nog maar een keer aan via de fax ik heb je naam genoteerd als er deze week weer een nieuwe lijst komt kijk ik het na en als je er dan nog niet opstaat hoor je van me

Trijntje

• ma flodder en kenneth

zal ook eens bellen kenneth staat niet voor de cruisers aangemeld terwijl ik dit wel heb gefaxt.bij de challenge staat hij er wel tussen