Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

laatste drie tcs

• gerd-jan

Ik vind dat dorus wel gelijk heeft over de laatste 3 top competitie wedstrijden die je moet rijden om je voor de nk van volgend jaar te kwalicficeren.

Dit is namelijk me eerste crossjaar en ik heb gemerkt dat ik nog heel veel moet traienen om mee te kunnen.

Alleen beetje jammer dat je eigen dit jaar al moet plaatsen voor het nk van volgend jaar ik kan dat bij voorhand al op me buik schrijven omdat het me gewoon bijna een 3/4 jaar aan trainen scheelt ik vind gewoon je moet je eigen in het jaar plaatsen voor het nk van dat jaar

Met voetbal hoef je je eigen toch ook niet de 2e helft van de competitie te plaatsen voor de champions league van dat jaar erop

Beetje jammer dat het zo gaat ik had een heleboel motivatie maar dat loopt langzaam terug

• Bo Kleinhesselink, bobo

das dus een domme opmerking… BMX heeft niets met voetbal te maken! En elke vergelijking die er tussen wordt gemaakt… ookal is het maar een voorbeeld is totaal zinloos.

Als jij 3/4 jaar nodig hebt om te trainen dan doe je dat! Dan rij je een jaar lang maar geen TC's. Niet zeuren en probeer gewoon aan te passen, want om een paar mensen wordt het echt niet veranderd.

• dorus

die jongen heeft gewoon gelijk soms moet je naar andere sporten kijken om het beter te doen en je sport aantrekkelijker te maken als jij denk BO dat het alleen een paar mensen zijn die er tegen zijn dan heb jij het mis want de hele fietscros hoor je erover zeiken maar jij denk dat je alles beter weet maar deze keer niet en als deze jongen denkt dat die zo lang wilt trainen dan doet die dat doen jij bent ook een keer begonnen en toen moest je toch ook trainen om beter te worden kom dan niet met van die domme opmerkingen

kom een keer met die opmerkingen als je een paar titels in je zak heb zoals de wereld titel de europese en de nederlandse titel dan mag je iemand afzeiken

• gerd-jan

Heee bo dat jij al jaren crosst kan ik niks aan doen w8 maar tot jij net voor de laatste 3 tcs een blessure krijgt dan praten we wel verder als jij niet mee kan doen volgend jaar

• Remon Brink

dat blessure gezeik is onzin. als je een blessure hebt in de NK serie was je voor het hele jaar ook de @!#$.

en gaan we naar andere sporten kijken? Zoek eens 1 andere sport waar je resultaten in je eindtotaal weg mag strepen omdat je toevallig keer pech had of dat je je dag niet had.

Denk dat je lang moet zoeken en de lijst in ieder geval niet lang zal worden

• ex bmx er

..

• dorus

ja dat klopt dat je dan ook je seizoen vergooit als je een blesure hadt tijdens de nk maar nu vergooi je er meteen twee omdat je dit jaar een blesure heb mag je er toch niet volgend jaar op bestrafd worden en mensen die volgend seizoen een licentie aanvragen mogen geen nk rijden maar wel ek en wk hoe dom ken het zijn

• gerd-jan

ja degene die al jaren rijden en met 2 vingers in de neus door de tcs heen komen op de 20 inch en de cruiser die lachen wel

• Bo Kleinhesselink, bobo

ik heb mij verkeerd verwoord in die reactie van mij…. wat ik bedoelde is dat als gerdjan weet dat hij meer moet trainen voordat hij vooraan mee kan doen dan moet dat maar.

Toen ik begon dorus heb ik ook 2 jaar geen wedstrijd gereden! dat was ook alleen trainen… Hoewel ik er zelf op dat moment geen benul van had maarja.

• gerd-jan

Neee tuurlijk vind jij dat het niet veranderd moet worden voor een paar mensen omdat je zelf goed mee kan.

Ik vind niet meer dan normaal dat je je eigen plaatst in het jaar waarin ook het nk gereden word.

Beetje stom he als je je eigen bijv dit jaar moet kwalificeren voor het wk van volgend jaar.

En jij weet zelf net zo goed als mij dat de beste training die je kan hebben is door wedstrijden mee te rijden daar leer je het meeste van.