Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

PECH

• Kreupele (schouder, hak)

eej mensen wie heeft er dit seizoen nog meer zoveel pech als mij???

het begint in schijndel tijdens de 2e beneluxcup met een valpartij, schouder uit de kom! week of 6 nie gefietst, weer beetje aan het fietsen gegaan, wedstrijdejes gefietst en toen tijdens de NCK van de NFF in nuland gaat ie weer op zijn plaat (ikke dus), rechterhak zwaar gekneusd, en gewoon verder willen gaan, 1e manches met 20" een knap in me linkerbeen, waarschijnlijk een zweepslag! AUW

en nu mis ik het NK in haaksbergen en waarschijnlijk (hoop het niet) ook het EK in klatovy! GRRRR. hoop wel het WK mee te kunnen doen, we zien wel.

Nu de vraag: heft er nog iemand meer zoveel pech dit jaar???

iedereen vel plezier verder en suc6 in aankomende wedstrijden.

OOWJA voor ik het vergeet “D'n OOP” wordt vandaag 35 jaar gefeliciteerd (wie kent hem niet???) haha

MZZLS Auke

• Iwan Brink

Misschien win ik het nog net van je Auke. Maar ja veel pech heb je in ieder geval wel. Hoop er ook weer gauw bij te zijn maar dan wel na de zomer ben ik bang.

Groeten Iwan

http://www.brinkbmx.tk

• Paul Sloesen

He Auke,

vergeleken met jou heb ik nog zowat mazzel…..

Er zijn ieder jaar wel rijders die enige weken tot maanden van het seizoen moeten missen door blessures, wat te denken van Bart Mol, Daniël Levy en vooral Pascal Hölzken (met 2 armen tegelijk in het gips, dan heb je pas pech)…… Hoort een beetje bij de sport, helaas…

Zolang je in het najaar maar blessurevrij bent, anders kun je NK 2005 ook vergeten :)

De groeten, Paul

owja, Iwan wint (ook al is dat de verkeerde term) dit jaar

• robin

ps.. je bent niet eens gekwalificeerd voor de nk met je 20 inc terwijl je er wel 2 gereden hebt dus hoef je niet zo druk te maken hoor :)