Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ook niet

• Arnold

Ben benieuwd wie dit dan is.

Roy is aan het werk en ik ben het niet.

De Kanis fam. is in Noorwegen.

De Wilde fam. zie ik hier niet voor aan.

Het gaat nu wel spannend worden.

Zoveel Kampenaren zijn er nu ook weer niet aktief in de fietscross.

Arnold.

• BigBen

Beste fietscrossvrienden en -vriendinnen,

Ik vind het een kwalijke zaak dat er (opnieuw) namen genoemd worden van mensen die het wellicht niet zijn, en dus het groepje kleiner gemaakt wordt wat het wel zou moeten zijn (volgens de schrijvers dan!). Gelukkig ben ik deze keer niet verdacht want ik heb geen Home-aansluiting!

Arno en Willy Kanis zaten donderdagavond 22.23 uur nog niet in Noorwegen (de ploeg is vrijdagmorgen pas rond 08 uur vertrokken) maar staan buiten elke verdenking. Ze hebben niet deze sympathieën en ook geen Home-aansluiting volgens mij. Ook de familie De Wilde heeft voorzover mij bekend geen Home-aansluiting en wie verdenkt opa Rein nu van dit soort praktijken, niemand toch?!

Ik ben een leek op het gebied van internet en computers, maar is dat “Kampen” een vaststaand gegeven of kun je dat als gebruiker aanpassen? En misschien een gekke vraag, maar waarom zou deze Home-gebruiker beslist uit het kleine groepje fietscrossers moeten komen?! Laten we niet te snel met het vingertje wijzen a.u.b. Dat kan een hoop ellende veroorzaken heb ik helaas ondervonden.

Voor degene die het geplaatst heeft een advies: plaats dit soort afbeeldingen daar waar ze horen, op sites die bedoelt zijn voor mensen waarvan de geest OOK al is verziekt door dit soort sympathieën!

Voor de webmaster: is het na te gaan via het IP-adres ofzo? Verder gelukkig snel verwijderd. Niet te veel aandacht aanbesteden, want dat willen deze mensen juist graag.

Voor de mensen die van fietscross houden: ik hoop op goede resultaten in Sandnes! Natuurlijk van de toppers uit Kampen maar ook van de andere nederlandse deelnemers. Dat we nog lang van deze geweldige sport mogen genieten!

Bennie Speek.