Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

speciale sokken?

• Mark W

hallo,

ik heb met trainen elke keer me enkels open liggen en nu hoorde ik pas dat er speciale sokken met beschermers erin ervoor te koop zijn

weet 1 van jullie waar je die sokken kunt kopen en hoeveel ze ongeveer kosten

latetrz

• dorus

je ken ze bij one kopen en kosten ongeveer 20 euro

• Karel

> ik heb met trainen elke keer me enkels open liggen

Hoe krijg je dat eigenlijk voor elkaar?

• Paul Sloesen

Gokje: door met je enkels tegen je cranck te komen? Ik heb hetzelfde probleem en heb preventief tijdens trainingen en wedstrijden een pleister over m'n enkel geplakt. Verstellen van de plaatjes onder mijn schoenen hielp namelijk afdoende.

De groeten, Paul

• Remon Brink

lang leve de profile crancs

• Michel Kamphuis

En de orginele B1 cranks, er moeten ook rubberen dopjes te koop zijn.

• Karel

Hmmm… Heb meer dan 2 decennia gefietst, maar toch nooit dat probleem gehad… :o/

Is er iets veranderd in de afgelopen 5 jaar? Lopen de cranks tegenwoordig superscheef?

• Mark van D

In Finland kennen ze nog geen clicks

• Karel

Helaas is er in Finland maar 1 officieel circuit, dus het is waarschijnlijk makkelijker te zeggen dat ze in Finland geen BMX kennen (racen tenminste niet).

Ik heb zelf inderdaad nooit met clicks gereden, om diverse redenen, maar dit zou dus een extra reden zijn om niet met clicks te gaan rijden.

Weer een punt om die k-dingen af te schaffen :o)

• Mark w

k kom elke x met me enkels tegen een bout aan die uit me cranks steekt.

enne dorus, waar is ons en sturen jullie ze ook op met de post ofzo

of zijn jullie wel eens op wedstrijden met een kraampie ofzo