Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zware Crash Joan Verstegen

• Webmaster FCV Geldermalsen

zware crash voor Johan Verstegen,

Tijdens de manches in Blegny is Joan Verstegen van FCC Ammerzoyen zeer ongelukkig ten val gekomen.

De eerste berichten die we uit zeer betrouwbare bron hebben ontvangen zijn niet zo mooi, Zeer waarschijnlijk heeft Joan een dwarslaesie opgelopen.

Hij is gisterenavond nog geopereerd.

Op dit moment ligt hij nog in het ziekenhuis te Maastricht, maar ze zijn aan het proberen of hij dichter bij huis naar een ziekenhuis kan.

Indien we meer weten zullen we dit zeker melden op www.fcvgeldermalsen.nl

Tony

• Alexander

Het is altijd weer klote als je dit soort dingen leest. Hopelijk valt het toch nog mee. Beterschap gewenst in ieder geval!

• Iwan Brink

Zo dit is echt schrikken man,

zelf heb ik tegen je gefietst en dan overkomt je ineens zoiets. Om gek van te worden dat het ook zo kan gaan. Ik wil je bij deze alvast heel erg veel succes wensen de komende tijd. Kop op, en we leven mee.

Groeten Iwan

http://www.brinkbmx.tk

• gerd-jan

Hoi Joan

Ik was gisteren zelf ook in Blegny en heb het zien gebeuren en ben er dan ook echt van geschrokken hoe hard dat dat ging.

We leven met je mee veel sterkte

gerd-jan van gils en de flying devils uit made

• Remon Brink

Zo das een @!#$ bericht.

Ging net goed met Joan. daar hebben we heel wat uurtje tegen gereden. Is er een adres of zo van hem bekend voor ondersteuning via de post?

Remon

• loessie

jeetje das ff schrikke,

veel sterkte komende tijd!!

groetjes

• Webmaster FCV Geldermalsen

Op dit moment nog geen adres bekend daar de hele fam in maastricht zit zodra ik wat weet zet ik het wel op de site

Tony

Remon Brink schreef:

>

> Zo das een @!#$ bericht.

>

> Ging net goed met Joan. daar hebben we heel wat uurtje tegen

> gereden. Is er een adres of zo van hem bekend voor

> ondersteuning via de post?

>

> Remon

• Jeroen Peters

Damn!! Schrikken zeg. Je ging gister ook vrij hard onderuit ja, maar een dwarslaesie jemig.

Wens jou en de familie heel veel succes en sterkte!

Jeroen

• gerd-jan

Hoe oud is joan eigenlijk?

• Miriam Bouwens

Elke weken een competitie tussen onzen jongens en meiden. Je staat er gelukkig niet zo vaak bij stil dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Vaak valt het goed uit, maar dit is wel heel erg. Ik kan er even niet bij. Dit is iets wat je niemand toe kunt wensen. Hopelijk komt Joan hier samen met zijn familie bovenop. Ook moet dit voor Noud en natuurlijk de rest van de familie een grote klap zijn. Wij wensen jullie allemaal heel veel sterkte toe. Ik zou zoveel nog willen zeggen…maar woorden schieten hier te kort.

Miriam Bouwens