Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zware Crash Joan Verstegen

• carlo vd dungen

ik was gisteren ook in Blegny en heb Joan ook zien vallen, ik zag meteen dat het niet goed zat maar dit is toch wel het ergste wat je kan overkomen bij deze wil ik Joan alle sterkte van de wereld toewensen

• Patrick

Ook namens mij veel sterkte, en ook met name aan zijn familie. Ik hoop dat het allemaal wat mee valt. Gelukkig kunnen artsen veel tegenwoordig.

• Roy

wooow….heel veel sterkte…ik hoop dat het allemaal weer goed komt…de familie ook heel veel sterkte in deze moeilijke tijden

Groeten Roy van den berg

• Erik Achterkamp

Sjonge, jonge zeg!! Geen mooi bericht dit..

Hopelijk valt het nog enigszins mee, maar in ieder geval hartstikke veel sterkte toegewenst de komende tijd!!

Groeten Erik Achterkamp

• Sander Wijne

Pffff dit is wel heel ernstig zeg! Ik wens de Familie en Joan heel veel sterkte en ik hoop dat hij op den duur weer kan fietse zodat het weer een leuke strijd tussen ons kan worden zoals voorheen.

• fam Reimink

Joan en familie wij wensen jullie de komende tijd heel veel sterkte en hopelijk gaat het toch wat beter met je,want dit is gewoon verschikkelijk. Wij leven in elk geval met jullie mee.

• mika lensen

hoi joan ik was zelf net klaar met fietsen en toen kwam ik bij mijn ouders aan. ze zeiden het, en toen zag ik je liggen wij dachten met ze allen al dat het verkeerd was. maar dat het zo erg zou zijn hadden we niet verwacht. ik denk dat jij en je familie dat ook niet hadden verwacht. ik schrok er behoorlijk van toen ik het hoorde en dat ik jou zo zag liggen. alvast heel veel beterschap van mij mijn familie ook. ook jou familie het allerbeste toegewest en ik hoop dat het niet een te moeilijke tijd voor jou en je familie wordt groetjes mika ( cruiser 15-16 ) bortnummer 233fam Reimink schreef:

>

> Joan en familie wij wensen jullie de komende tijd heel veel

> sterkte en hopelijk gaat het toch wat beter met je,want dit

> is gewoon verschikkelijk. Wij leven in elk geval met jullie

> mee.

• niels

Heey Joan,

Ik heb het zelf zien gebeuren , en ik was echt bang ,

ik denk heel veel aan je en hoop dat het allemaal heel goed gaat komen !!

ik wens jouw een je familie heel veel sterkte en hoop je zo snel mogelijk weer terug te zien

heel veel sterkte

Niels Verrijt

• Natalja.

Ik schrok echt toen ik dit aan het lezen was…ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe..!!!

Natalja Busschers!

• ma flodder kenneth en rik

jongens dit is schrikken.

we moeten het beste maar van hopen en we wensen joan en familie alle sterkte toe.