Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

deelnemerslijst NK

• J.Buurmans

Hi lui,

iemand enig idee waar ik een definitieve startlijst kan vinden van de NK in Haaksbergen?

Die van de knwu site is van 15-06 en ik kreeg op 16-06 een bevestigingsmail dat mijn zoontje geplaatst was. Verder nog niks schriftelijk ontvangen… ik vraag me af of ik niet voor Jan met de korte achternaam 200 kilometer ga rijden zondag..

gr

Cynthia

• Trijntje Agues

Als je een bevestigings email hebt gehad dan is dat toch goed

staat hij ook op de lijst van 15-06

Trijntje Agues

• J.Buurmans

Nee, dat is het 'm nou juist… hij staat niet op die lijst van 15-06

Cyn

• Arjan G

Ik heb ook een bevestigingsmail gehad, terwijl ik me toch zeker niet heb gekwalificeerd! Ik vrees dus het ergste. Iedereen die zich heeft ingeschreven via internet heeft een bevestigingsmail gehad. Maar vanwege de vereiste kwalificatie was het niet de bedoeling dat je je al in kon schrijven via internet. Dit is dus fout gegaan. Althans dit begreep ik uit een mailtje van de knwu. Ik ben dus bang dat je zoon niet mag fietsen!

Groeten Arjan

• Jacqueline

Ik heb 4 fietsende mannen in huis waarvan er 2 zich hebben gekwalificeerd.Zij hebben van KNMU een schriftelijke uitnodiging gehad om deel te nemen aan het NK.Via de uitslagen op internet van de KNMU na de kwalificaties dacht ik dat de andere 2 ook mochten fietsen,maar helaas .Bij de uitnodiging zaten ook de lijsten van degene die mogen meedoen.Welke leeftijd fiets hij? Kan ik het even voor je nakijken.

• Trijntje Agues

Je mag aleen meedoen als je een uitnodigings brief hebt gehad van de knwu dus heb je die niet gehad dan ben je niet gekwalificeerd

• J.Buurmans

klopt idd.

het was een mail naar aanleiding van die digitale inschrijving…ik heb vanochtend gebeld en hij mag helaas niet mee doen.

Vreemd aantal trouwens… 9 rijders per leeftijdsklasse..

Trijntje, bedankt voor je hulp

Grtz

Cynthia