Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tristan hard ten val

• Roy

ik had gezien dat tristan hard ten val was gekomen

heeft er iemand wat gehoord over hem???

ik hoor het wel

groeten Roy van den berg

• Paul Sloesen

De laatste berichten waren vermoedelijk een bovenbeen gebroken…

Behoorlijk &%& dus.

Dus sterkte Tristan met het herstel

• ma flodder kenneth en rik

tristan sterkte met je blessure zoiets komt nooit gelegen maar dit is wel op een heel ongelukkig tijdstip

• Heidi Lentink

Redelijk goede berichten over Tristan. Na de foto's bleek dat hij gelukkig geen bovenbreuk had wel een kniedistorsie, verder vermoedde de chirurg en scheur(tje) in zijn groeischijf zekerheid kon hij op dat moment niet geven aangezien functietesten vanwege de pijn op dat moment onmogelijk waren.

Tristan heeft een gipsspalk van zijn lies tot aan zijn enkel en moet a.s. woensdag naar het ziekenhuis in Apeldoorn voor verder onderzoek.

Iedereen bedankt voor de belangstelling via mail en telefoon.

Heidi

• Femke

Sterkte tristan met je herstel!

• Iwan Brink

Nou Tristan,

veel succes woensdag wanneer je weer naar het ziekenhuis moet. Hopelijk valt het allemaal mee en zul je snel weer op de been zijn.

Groeten Iwan Brink

• Jake 23

Goed te horen dat het geen bovenbeenfractuur is. Hoewel het de pijn en teleurstelling er niet minder om maakt.

Tristan, van harte beterschap en voorspoedig herstel. Ik hoop dat je weer snel op de BMX mag zitten.

Robert

Team MCS Bicycles

• Heidi Lentink

Wij hebben nog kontakt gehad met Raymond van de Biezen om te informeren naar de toestand van Jeffrey hij was ook betrokken bij de valpartij en lag naast Tristan bij de eerste hulp. Jeffrey heeft een hersenschudding we hopen dat hij toch voldoende hersteld om de EK en WK te kunnen fietsen.

Heidi

• Matthijs Blok

Hoi Tristan,

klote jah, kan je nu wel rijden met het wk?

ik hoop dat je snel weer hersteld!

groeten thuis en veel sterkte woensdag

mazzel matthijs.

• RINY VAN NIEUWENHUIZEN

tristan klote dat nu op dit moment moet vallen net voor de wk

het is te hopen dat je weer snel herstelt ben

en weer snel op de fiets zit

succes woendag

GROETJES RINY VAN NIEUWENHUIZEN

FCC PUTTEN

171