Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Foto's van Klatovy

• Sharon

Na een hele lange tijd te hebben gezocht naar foto's van de baan van Klatovy heb ik ze eindelijk gevonden. Ze staan op een Franse site

http://perso.wanadoo.fr/bmxmag/invitations%20courses/Klatovy/index.htm

Groetjes Sharon

• Femke

Bedankt sharon!

Deze zijn duidelijker dan die ik had gekregen!!!

• Iwan Brink

Vind het wel een vaag baantje hoor, en hij lijkt ook helemaal niet moeilijk, laat staan echt snel door die rare bochten, wel een lang eerste stuk met kleine bultjes dus daar kun je wel op gang komen

Iwan

• loessie

he meissie!! bedankt he eindelijk gevonden wat je wou vinden!!

groetjes loessie

• Paul Vakkers

Eerst de wedstrijd afwachten, dan reageren. ER BESTAAT GEEN PERFECTE CROSSBAAN als ik iedereen zo hoor praten langs de baan.

Na de wedstrijd heeft iedere klasse een europees kampioen wie het ook maar mag zijn.

Laat de BMX niet op het voetballen gaan lijken.

We gaan er allemaal gewoon voor,de meeste voor een finale plaats en een paar gaan echt voor de titel.

PS bedankt voor de foto's.

Paulus

• Gee

Ze hebben daar in Klatovy een technische revolutie meegemaakt! Van voet- naar luchtbediening.

• johan

De baan is nog steeds het zelfde als tien jaar geleden. Nog steeds makkelijk en er is niet veranderd zo te zien. Ik waarschuw jullie vast voor de tweede bocht zwaar klote en ik hoop dat het hek niet blijft staan ken je anders weer naar huis

• Webmaster bicyclemotocross.tk

Hoe was dat ook al weer?

Riders ready watch the men with the bamboe stick?

whahaha