Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

slechte trackmanager in haaksbergen

• Toeschouwer NK

Ik wilde even kwijt dat er in Haaksbergen erg slechts werd gelet op het uit je baan wijken bij de start! Het is toch duidelijk bekend dat je de eerste tien meter tussen je eigen lijnen moet blijven! Ik stond bij de start en heb het een aantal keren duidelijk gezien!

Een erg goed voorbeeld is het filmpje Finale Elite Men wat op www.schijfbmx.nl te vinden is! Als je de rijders halverwege de startbult stil zet! Zie je dat De rijders Joost Wichman en Jurg Meijer samen in 1 baan zitten!!!!!! En tot overmaat van ramp staat De heer Sloesen onderaan de bult vrolijk te kijken, maar doet vervolgens niets! Dit vind ik echt niet kunnen tijdens zo'n belangrijke race!

Marianne de Boer!

• bmxer

Dat is al bij meer topcompetietties geweest er lopen wel 2 trackmangers rond die een beetje met de vlaggers staan te praten dat ze maar opletten bij de start anders moeten ze er een fotocamera neer hangen dan gebruiken ze hem denk ik bij iedere manche dan hebben ze nog te minste nut om er te hangen onderaan het de startbult

• Toeschouwer NK

Heb je het filmpje voor de grap is bekeken en stilgezet? Bijna al die mannen van de knwu lopen maar een beetje uit te hoogte te doen. Maar ze doen bijna niks nuttigs!

• Jacqueline

Ben het helemaal met je eens.Ook ik heb diverse malen gezien dat het zeer duidelijk was dat er rijders waren die niet in hun lijn bleven.Buiten het feit dat het niet klopt en dat het niet eerlijk is worden er op deze manier meer risico's genomen.Oke, je zit niet op dammen,je moet tegen een stootje kunnen, je weet dat je risico's loopt maar waarom zou je de risico's vergroten.

Scherp de regels weer aan en laat er desnoods consequenties aan vast zitten.

Wat heb je aan regels als je ze toch aan je laars kunt lappen.

Ben eigenlijk best benieuwd wat de rijders zelf hiervan vinden!!!

Wat de rest betreft mijn complimenten aan de organisatie en alle vrijwilligers van de NK in Haaksbergen.

Ik vond de finales met prijsuitreiking er direct achteraan perfect geregeld.

Was wel even wat anders dan vorig jaar in Schijndel!!

Jacqueline

• reinier

waar ze wel op letten of je je beschermpje op je fiets zit

• Remon Brink

Hartstikke mooi dat gezeur over die lijnen wordt je altijd niet goed van.

mooi houden zo laten we ze aub direct afschaffen

Remon

• Paul Sloesen

Heb je wel goed gekeken naar het filmpje????? Dan zie je dat zeker Wichman, maar ook Meijer allebei een fouten maken en schuin gaan… met als consequentie dat ze elkaar raken. En waarom moet er dan iets van gezegd worden als ze er allebei nadeel van hebben? Zo'n opmerking getuigt gewoon van weinig kennis op fietscross-gebied.

En dan nog iets, hoe kun je zien dat de trackmanager vrolijk staat te kijken op dat filmpje?? Het lukt mij echt niet om dat te zien, veel te slecht beeld.

En mocht je denken dat de TM's niet optreden tegen elite-rijders als er echt iets is, da's ook niet zo.. Vraag maar aan Wichman (Heiloo 2003).

Het verbaast me juist dat niemand een opmerking maakt over het feit dat de baancommissaris in de 1e bocht niet zag dat Joyce Seesing over het gras Lieke Klaus inhaalde in de finale… Daar was echt WEL iets aan de hand…

Wat een gezeur dus over zaken die jullie blijkbaar niet goed gezien hebben, of geen verstand van hebben.

De groieten, paul

• Webmaster bicyclemotocross.tk

Lijnen afschaffen! net zo als in de US

• bmxer

maar dat moetzen ze niet alleen bij de elite opletten maar ook bij de kleienere maar wat denk je van het geval van roy van de berg tegen dennis seesing hij reed hem er gewoon uit is daar iets tegen gedaan denk ik niet dus moeten er gewoon opletten anders meer trackmanagers op de baan zette als ze er opletten dan zal de fietscross heel wat veranderen

• Webmaster bicyclemotocross.tk

Aan die actie is niks tegen gedaan omdat hij toch al laatste werd maar anders werd hij echt wel terug gezet!