Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Opbouwend kritiek!!

• Paul Vakkers

Geachte mede-sporters.

Naar mijn mening is dit forum bedoeld om opbouwend kritiek of e.v.t. verbeteringen aan onze mooie BMX sport en NIET om de medewerkers of rijders af te schieten.

Dit gebeurd de laatste tijd erg veel en dat zal zeker niet de bedoeling zijn.

Mensen die alles zo beter weten, zal je nooit in een organisatie zien als vrijwilliger.

En ja Paul Sloesen iedereen maakt fouten of een vergissing en het begint al een beetje op VOETBAL te lijken onze fietscross.

Zonder regels en zonder medewerkers en zonder de Z.G slechte banen die wij en de rest van de wereld allemaal hebben is er geen Fietscross meer.

Daar zal ik niet aan mee werken, een wedstrijd die afgelopen is daar mag en kan een beetje nagepraat worden maar hou dit wel positief, het kan zo gezellig zijn met ons allen ook al gebeurt er wel eens iets op de baan tussen de rijders. Dit heet Cross.

Niemand is perfect en ook de banen niet, dus kom op mensen laat ons niet in de steek en help liever dan dat je iemand loopt af te zeiken.

Ik moest dit ff kwijt.

Paul.Vakkers

• de Jezus

Ha Paulus.

Jij bent zeker geen voetbalfan omdat je tijdens de wedstrijd op het forum zit.

Gr Alberto

• Jacqueline

Ik vind dat je best kritiek of opmerkingen mag hebben en die mag uiten op dit forum,maar ik ben het wel met je eens dat je mensen niet hoeft af te zeiken.

Er kwamen best veel reacties op het eerste bericht,dat bewijst dat er nog meer mensen en rijders mee zitten!!

Regels zijn er tenslotte niet voor niets.

Wat betreft het idee dat jij hebt dat mensen die kritiek hebben geen vrijwillergswerk doen voor de fietscross, die vlieger gaat niet op.

Ik help waar ik kan ook bij andere verenigingen.

Ik vind de BMX een fantastische sport en geniet van elke wedstrijd,maar vind het oke als mensen kritiek hebben.

Dit wilde ik ook nog ff kwijt

Jacqueline

• albert

loop niet zo slap te lullen je weet niet waar je over praat