Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mr BOBO

• kreupele

eej bobo waarom doet jou site het niet? of is dat alleen bij mij dat ie het niet doet? of heb je een andere site?

ik zie het wel verschijnen. mzzls auke

• loessie

enne wat is zijn site dan?? ben benieuwd!

• Femke

www.bmx-action.com

• loessie

bedankt femke!!

• wouter

Dr staat niet veel nieuws op helaas…

bobo dutch champion cruiser!!

• Webmaster bicyclemotocross.tk

Hij was niet meer van plan wat te doen aan zijn website dus verwijs ik jullie alleen door naar mijn site als iemand het lijkt om ook uitslagen uit de usa erop te zetten hoor ik dat!

www.bicyclemotocross.tk

• Bas

Webmaster bicyclemotocross.tk schreef:

>

> Hij was niet meer van plan wat te doen aan zijn website dus

> verwijs ik jullie alleen door naar mijn site als iemand het

> lijkt om ook uitslagen uit de usa erop te zetten hoor ik dat!

>

> www.bicyclemotocross.tk

Beste www.bicyclemotocross.tk

Zorg er dan wel voor een website die 24 uur per dag online is,

zoals www.bmx.startkabel.nl

even een beetje reclame maken, voor de beste BMX site in Nederland.

• Webmaster bicyclemotocross.tk

Nou meneer bas ik weet niet wat er aan je computer mankeert maar de site is 24 uur per dag online soms moet je gewoon geduld hebben. Hoe durf je te zeggen dat jou site de beste is? beetje eigendunkerig misschien?

• Bo Kleinhesselink, bobo

klopt… ik doe er niet veel meer aan… mijn “contract” loopt toch eind van dit jaar af… ik zie in de Zomervakantie wel of ik er iets aan wil doen… Als iemand foto's wil van Luijksgestel of Haaksbergen…. stuur me een mail met de naam van de fietscrosser en ik zal kijken of ik er 1 of meer heb. Wees niet boos als ik er geen heb. mail naar mailto:bo_bmx@hotmail.com

• Bo Kleinhesselink, bobo

Van Luijksgestel heb ik foto's van de zaterdag avond training en van Haaksbergen van de wedstrijd op zaterdag en de avond training