Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wk valkenswaard

• marc

Is er iemand die weet op welke dagen je je moet aanmelden voor het wk?

en welke uren er getraind wordt(ik ben alleen donderdag en vrijdag vrij door drukte op mijn werk)

hoe gaat het in zijn werk met de bordnummers?

De pre word staat op sommige sites gepland op zaterdag en maandag op andere weer op zaterdag en zondag. hoe zit dit?

gr marc

• alberto

Hoi Marc

Als ik het goed heb moet je inschrijven op dinsdag en krijg je daar een nunmmerbord. Dan is er op woensdag een meeting voor de mensen die vinden dat ze belangrijk zijn in de BMX sport. Op donderdag zal er een traning zijn en ook op vrijdag morgen. De tijden zullen bekend worden met de inschrijving. Er wordt per land getraint en waarschijnlijk zal het organiserende land als laatste gaan en dus pas donderdag avond . Vrijdag aan het eind van de middag, vermoedelijk om 16.00 uur , zullen ze starten met de moto's van de cruisers en zal alles woren afgewerkt.

Groeten Alberto de Jezus

• marc

bedankt voor de info

groeten marc mieras

• Wim Dijk

Hey Marc, op de site van kampen staat een tijdsschema van de pre world, hier staat alles heel duidelijk op , bijvoorbeeld cruisers moeten aanmelden op vrijdag avond van 17.00-20.00 uur en zaterdag is er training.er staat niet bij of er vrijdag avond ook training is??

Voor de Wk heb ik ook gehoord dat je al op dinsdag moet aanmelden en pas donderdag mag trainen en vrijdag hoeft te rijden,

Als je in deze week nog moet werken voor de oudere rijders is dit knap lastig, weet iemand hier meer van, of iemand anders voor jou mag aanmelden bijvoorbeeld??

En als ze op vrijdag om 16.00 met de motos beginnen voor de cruisers, wordt dan alles tot 's avonds laat nog afgewerkt?

Een tijds schema op Internet heb ik hier nog niet over kunnen vinden, zou wel handig zijn.

• Kim

Op de de site van uci staat de hele tijdschema voor het WK.

(www.uci.ch)

• Wim

weet je ook achter welke link, ik kan het niet vinden.

• Anneke

Wim is dit hetgeen wat je zoekt?

www.bmxworlds2004.com/prewold/tijdschemaNL.PDF

Ik hoop dat de link werkt, Groet, Anneke

• Kim

dit is de gehele link:

als je hier op klikt krijg je het hele programma

http://www.uci.ch/modello.asp?1stLevelID=LL&level1=2&level2=0&idnews=1870

• kreupele

dus je moet je op dinsdagmiddag melden voor het WK?? dan moet ik dit door iemand anders laten doen, want ik moet die week werken, maandag, dinsdag en woensdag! Kan dit niet op een andere dag gebeuren?

en met de nummerborden krijgen we die weer? zijn de klembandjes dan wel GROOT genoeg want met het EK waren ze te klein om rond je stuur te doen!!!

ik hoor het wel mzzls

• Paul Sloesen

Wat ik lees op de uci-site, is dat we ons dinsdag-avond moeten aanmelden, en dat er woensdag en donderdag trainen is. Bij welke groep hoort Nederland dan??

Ik neem aan dat wie zich dinsdag niet kan aanmelden, dit in een later stadium ook nog kan doen? Ik ben zelf nl. ook pas dinsdag heel laat in V'waard..

De informatievoorziening is wel eens beter geweest……

De groeten, paul