Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wk valkenswaard

• Jolanda

beste dames en heren,

het schema van een WK is ALTIJD weer hetzelfde: dit gaat al 20 jaar zo.

dinsdag: inschrijven rijders bij chef d'Equipe eigen land

woensdag: UCI congres BOBO's en rustdag voor de rijders

donderdag: trainen in blokken per land

vrijdag morgen: trainen in blokken per land

vrijdag middag: wedstrijd cruisers

Volgens mij is er nog nooit een rijder geweest die hierdoor niet heeft kunnen meefietsen, dus vooral geen paniek zou ik zeggen! Meld je gewoon in Valkenswaard bij de Nederlandse Chef d'Equipe en iedereen zal zijn/haar spullen netjes krijgen.

Jolanda

• Gerd-jan

Heee Paulus sloesen.

Er is zat info voorhanden op het internet en dit was er ook duidelijk op tijd opgezet.

En vraag je eens af of het ons iets doet dat jij dinsdag pas laat er bent dan neem je mar vrij of zo.

Omdat het even nieti n het straatje van paul pas deugd het weer eens niet

nee paul GA OP ZOEK NAAR EEN OPLOSSINGPaul Sloesen schreef:

>

> Wat ik lees op de uci-site, is dat we ons dinsdag-avond

> moeten aanmelden, en dat er woensdag en donderdag trainen is.

> Bij welke groep hoort Nederland dan??

> Ik neem aan dat wie zich dinsdag niet kan aanmelden, dit in

> een later stadium ook nog kan doen? Ik ben zelf nl. ook pas

> dinsdag heel laat in V'waard..

> De informatievoorziening is wel eens beter geweest……

>

> De groeten, paul

• ma flodder kenneth en rik

allemaal een beetje gestresst ivm de WK ?????????????????

Is hier deze pagina voor ik dacht voor info waar iedereen wat aan had en geen persoonlijke geharrewar

• Paul Sloesen

Tja Corrie,

als we weer doorgaan met de mensen persoonlijk aanvallen, dan schiet het inderdaad niet op wat betreft de informatie-voering. Terwijl dat in ieder geval wel mijn bedoeling was.

Vervolgens denkt er iemand (Jolanda = Polkamp??) dat alle mensen al jaren in de BMX-sport zitten, en wordt ik vervolgens aangevallen door iemand die ik niet ken en die mij niet kent, omdat ik weergeef wat er eerder is gezegd.

Maar ja…. ik zie je wel in Valkenswaard, Paul

• Mark van D

HELEMAAL MEE EENS PAUL ! net of we elke week een WK rijden

mzl

mark

• Paul Sloesen

Bedankt mark… EIndelijk steun van iemand :)

• kreupele

en hoe zit het met de nummerborden??? krijgen we die weer net als met de EK? met te kleine klembandjes??? wie weet hier iets meer van. ik zie het wel mzzls

• Bert

Ik heb van de KNWU bevestiging (ter geruststelling) gekregen dat rijders zich moeten registreren bij de pre-world en WK of dit laten doen door iemand anders.

Het hoeft dus niet persoonlijk.

Let wel op:

Voor de Pre-world worden alleen bordnummers verstrekt, en geen borden.

Voor de WK bord + nummer.

Het complete verhaal (mijn uitwerking van het emailantwoord van de KNWU) is te vinden op http://www.bmxwest.nl/docu/aanmelding_en_training_pw_en_wk.pdf

Nog met dank aan de KNWU voor het snelle antwoord.

Bert

• Kim

Ik heb alleen nog een vraagje over de pre-world…

De rijders die zich zondag moeten melden, kunnen die zich niet eerder melden, zodat ze zaterdag tijdens de wedstrijd ook gewoon vrij toegang hebben, of is daar iets anders voor geregeld…

• Gerd-jan

Hee Paul jij wil toch zo graag informatievoering wat hebben wij eraan dat jij ons verteld dat je op dinsdag avond door prive omstandigheden niet op tijd kan zijn.