Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lieke Klaus gevallen

• Hermien Klaus

Lieke Klaus was hard ten val gekomen in Tsjechie en daarmee had ze de 6e en hoogswaarschijnlijk ook de 5e rugwervel gebroken, ook de lever is gekneust.

Ze was donderdag met de training gevallen, ze weet er zelf niks meer van af en ze werd pas wakker in de ambulance.. Ze is gister (woensdagavond) thuis gekomen uit tsjechie, een nederlandse ambulance had haar opgehaald, want ze moest plat blijven liggen.. ze ligt nou thuis in een ziekenhuisbed. en woensdag moet ze (als ze de MRSA (bacterie) niet heeft..) voor foto's naar het ziekenhuis, ze zal ong 2 maanden moeten rusten, ze is misschien ook niet op de wk.. want ze mag nog niet lopen. jullie horen nog wel als we nieuwtjes weten, iig bedankt voor al het bezoek in het ziekenhuis en de kaartjes die we gekregen hebben.

groetjes Hermien Klaus

het adres is:

Hoogmeer 23-18

6605 BX Wijchen

• Bo Kleinhesselink, bobo

Lieke en familie… veel sterkte met het herstel. SUCCES!

• Linda + Maaike

Heey Lieke! Hoe ist nou?? Hier wel oke.. Nou hier heb je je berichtje dan! In ieder geval heel veel beterschap van ons en je krijgt de groeten van crossco! Liefs Xxx Ons

• merle

Hoi LIEKE

Heeeeel veeeeel sterkte. ik hoop dat je snel weer kunt fietsen.

groetjes MERLE

• Webmaster bicyclemotocross.tk

Lieke,

Heel veel sterkte!

• Meta

Hoi Lieke,

Inderdaad heel veel succes en sterkte, ik hoop dat je gauw weer de oude snelle jij bent!

Groetjes, Meta

• kreupele

eej lieke (en familie) veel sterkte en succes verder, ben blij dat het niet ernstiger is.

we hopen je snel weer te zien op of langs de baan.

groetjes auke

• Joost

He Toppertje,

Veel sterkte meissie. Als je net zo snel hersteld als je BMXt, dan ben je er zo weer bovenop!

Ik hoop dat je snel weer op je BMX zit..

Sterkte

Joost

• Erik Achterkamp

Heey Lieke,

veel sterkte hé..!!!

Gaat vast heeel rap weer goedkomen, en die AA krijg je dan een andere keer nog wel..

Erik

• Alexander

Hallo Lieke en familie,

sterkte en snel weer op de fiets!