Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lieke Klaus gevallen

• M. Verrijt

eey Lieke!

heel veel sterkte en we hopen je weer snel op de fiets terug te zien.

ik zelf ben net ook terug van het ziekenhuis met onze Niels , Niels was vandaag gevallen in de finale, en heeft en flink gat in zen ellenboog, het was tot het bot afgeschaaft en hebben het op verschillende plaatsen gehecht…

wij wensen jou veel sterkte en succes ermee

grtn fam. verrijt

grt fam verrijt

• Noud Verstegen

ontzettend veel sterkte en beterschap toegewenst en hopen dat je

weer snel op de fiets zit!

groetjes fam Verstegen, ook namens Joan vanuit het ziekenhuis.

• Lieke Klaus

Hallo mensen!

Lieke hier.. Mijn vader is vandaag naar het ziekenhuis geweest, ik mocht niet mee omdat ze nog niet wisten of ik de MSRA bacterie had. Dus mijn vader ging alleen.. Hij kwam met heel goed nieuws thuis: ik mag rustig aan gaan lopen..!! Ik was echt blij toen ik het hoorde..! Als ik wil kon ik ook gaan zwemmen want dat is goed, ik mag ook rustig aan fietsen op de home-trainer. Maar ik moet wel 2 maanden rusten voordat ik op de BMX mag zitten. Maar goed, ik was allang blij dat ik mocht lopen!!

Morgen vroeg moet ik met mijn moeder naar het ziekenhuis (ondertusse was al bekend dat ik negatief was, dat wil dus zeggen dat ik die bacterie niet had) om een corset af te meten, om mijn rug stabiel te houden, maar het komt helemaal goed! (gelukkig!!)

groetjes Lieke Klaus

Veel succes iedereen met de WK!! En iedereen gefeliciteerd met de prestaties van de EK!!

• bigben

Lieke,

Eindelijk goed nieuws! Heel fietscrossend Nederland leeft met je mee, meisje!

Dat het inderdaad maar weer 100% goed mag komen, die 2 maand kom je wel door (hoop ik!). Op dit moment krijg je misschien wat minder reacties omdat de meeste caravans en tenten helaas geen internet hebben, maar ze zijn je ook in Valkenswaard niet vergeten! Kop op, meisje! We duimen allemaal voor je en zien je graag hersteld terug op de baan!

BigBen

Alle Nederlandse deelnemers in Valkenswaard heel veel succes toegewenst, in het bijzonder de toppers uit Kampen!

• mulders

hoi wauske.

dat is inderdaad goed nieuws meid.

wat bigben al zegt iedereen leeft met je mee.

ik heb zoals je ziet wel de tijd om ff achter de comp te zitten want ik slaap gewoon thuis.

als je weer stilletjes aan iets mag gaan doen dan vliegen die 2 maanden wel snel voorbij hoor.

en als ze nu straks je allemaal eens komen opzoeken of je bellen blijf je mooi vanalles op de hoogte.

zien je gauw weer en ik spreek je.

groetjes mulderke.