Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Elco

• Alberto de Jezus

Weet iemand hoe het gaat met Elco Rikaart. Ik heb gehoord dat hij zaterdag is gevallen en daarbij zijn rug zou hebben gebroken.

• marc

sorry alberto weet ik niet, maar ik zou ook wel willen weten hoe het is afgelopen met al die mensen die afgevoerd zijn, is hiervan iets bekend?

• ikkuhhh

Hoe is het met dat franse jongetje, wat in de eerste bocht onderuit ging.

• Kim

na wat ik gehoord heb heeft elco inderdaad zijn rug gebroken, maar wel goed gebroken zeg maar. Geen ernstige gevolgen.

• Iwan Brink

Een stabiele breuk was het bij Elco hoorde ik. Een korsten en een aantal dagen plat liggen in het ziekenhuis in Veldhoven. Het zag er verder goed uit na omstandigheden.

Het Franse jongetje is niet overleden zoals er om de baan heen wel werd verteld. Ik heb later gehoord dat hij een rib door zijn long had. Niet zo best dus. Wel was hij nu stabiel en al weer van de beademing af.

Sterkte allemaal he, ook andere rijders zoals Ewoud Stam (enkelbanden gescheurd), Kevin van der Linde (Pols en sleuterbeen gebroken) en alle andere gevallen rijders.

Groeten Iwan Brink

http://www.brinkbmx.tk

• Alexander

Goed te horen dat de verwondingen mee vallen. Dat franse jochie bleef direct stil liggen na de crash dat zag er niet mooi uit. Iedereen beterschap gewenst!

• Meta

Ik weet in ieder geval dat Elco niet meer in Veldhoven ligt, maar naar huis is. Dat is wat ze mij gisteravond in het ziekenhuis in veldhoven konden vertellen!

Groetjes, Meta

• elco

Ik heb inderdaad mijn ruggebroken.

Het is gelukkig alleen het stukje bot wat naar buiten steekt en hoef gelukkig niet meerv onder het mes.

Ook heb ik een hersen schudding en ben ik echt alles vanaf de vrijdag middag kwijt ik weet niet eens meer wat ik in de 1e 2 ritten heb gedaan op zaterdag.

Lig nu thuis in bed en mag welrond lopen maar dat doet best veel pijn in de rug dus blijf ik voorlopig maar lekker in bed.

• Bert

We hopen je snel weer te zien in Zoetermeer.

• mulders

hoi Elco.

bij deze wens ik je heel veel sterkte en beterschap en een spoedig herstel.

ik hoop dat ik gaiuw weer tegen je kan strijden op de banen in nederland en verder.

groetjes mulderke.