Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuws jongen uit Frankrijk die in V'waard viel

• Sharon

Via via heb ik nieuws van het franse jongentje gevonden dat in V'waard bij de tweede heuvel ten val kwam. Er waren verschillende berichten over te horen maar hoe het nu precies in elkaar zit kun je lezen op:

http://www.drtrace.com/victor.html#

Groetjes ~xxx~ Sharon

• marco

leuk z'n bericht maar dan moet je het wel kunnen vertalen in het nederlands,

dus mischien is er iemand die dat bericht in het nederlands kan vertalen.

groetjes marco

• de Jezus

Ik heb het ook gelezen, maar ik weet alleen niet wat ?????

• cootje

wat is er nu precies met hem aan de hand?? snap niks van dat frans haha

• Sharon

Er moet als het goed is dit volgende hieronder staan (zover ik dan frans kan he)

- Hij heeft een goede nacht gehad.

De neurochirurgen zeggen dat de resultaat van de scan van gisteren positiever was dan dat ze hoopten (ze noemen hem ook een echte overwinnaar).

De reactie testen van vanmorgen waren allemaal positief. Het was noodzakelijk om de binnenkant van zijn longen te reinigen zodat er niks hem zou hinderen om te kunnen ademen. Zijn hart heeft als het goed is een aantal keren stil gestaan maar is wel op gang gekomen. Hij mag als het goed gaat vrijdag terug naar huis of in iedergeval naar Frankrijk.

Ze willen iedereen bedanken voor het steunen, hij is een echte winnaar, niet alleen in het fietsen, maar hij verrast hun ook elke keer.

Groetjes Sharon.

• ma flodder kenneth en rik

kan iemand dat even vertalen

• Webmaster FCV Geldermalsen

Ruw vertaald via een progje.

NIJMEGEN op 28 juli 2004 NEDERLAND

Nog heeft een goed nieuws Victor doormaakt een goede nacht.

De neurochirurg is doormaakt vanochtend hij heeft vaststelt dat de top van de hersenen, het deel of crâne werden weggenomen, is geworden soepeler, de druk is dus goed hij ons heeft toevertrouwt gedaald dat het resultaat van het scanner van gisteren veel positiever was dan dat íl hoopte (onze Victor is echt aan het gevecht).

De tests van reactie vanochtend op de vier leden zijn alle positief litteken van de buik (of bevindt zich de 2 stukken van zijn crâne) is schoon, er is minder risico van verwerpen.

Men heeft het binnenste van de longen moeten schoonmaken, want van glaires belemmerden de ademhaling, dat is goed gebeurd, en Victor had reacties, zijn hart verhoogde in hartslagen, teken goede reacties. Het is waarschijnlijk dat hij de datum van het begin van de wekker zullen vooruitgaan heeft vrijdag.

Bedankt voor uw ondersteunt heeft elke Victor is een grote kampioen, hij is grondig in zijn wedloop, en zoals altijd hij bezig is om ons te verrassen.

Jacky Thoonsen

• Alexander

Tjee, dat was / is wel serieus zeg. Hopelijk hersteld hij weer volledig.

• bmx_grover

Het lijkt wel over er de laatste tijd steeds meer ernstige ongelukken gebeuren, of lijkt dit maar zo…..

Het zet je wel te denken…

• suzanne

Ben heel opgelucht te horen dat het goed met hem gaat. Afgelopen weekend ging het verhaal namelijk rond dat dit jongetje overleden zou zijn. In eerste instantie nam ik deze verhalen niet al te serieus. Toen echter ook van “officielere” bronnen (d.w.z. mensen die het moeten en kunnen weten) dit bericht kwam, leek het verhaal wel erg waarschijnlijk. Dan vraag ik me toch af : Hoe komt zo'n verhaal in eerste instantie in de wereld !!!??? Lijkt me geen zaak om mee te spotten, toch?