Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BMX NK 2004

• Edwin

Ik heb op 5 juli jl aan de KNWU gevraagd waar de uitslagen van het NK te vinden waren.

Mijn interesse gaat uit naar de plaatsen van de rijders die niet bij de eerste acht zaten. Ik was een van deze gelukkigen. Op 28 augustus kreeg ik na een herinering de spijtige mededeling dat de KNWU dit niet weet.

Heb ik drie vragen:

1. Weet iemand de uitslagen vanaf plaats 8 of waar deze te vinden zijn?

2. Ben ik de enige die hierin interesse heeft?

3. Zijn er meerdere mensen geconfronteerd met een lange responsetijd van de KNWU

Om een en ander te nuanceren, op een vorige vraag aan de KNWU had ik binnen enkele dagen reactie.

• pedorie

staan “gewoon” op de site van de knwu:

http://www.knwu.nl/bestand/evenementen/Uitslagen NK-2004 Haaksbergen.xls

\00/

• webmaster bicyclemotocross.tk

Ik citeer aan meneer de Boscrosser

“Mijn interesse gaat uit naar de plaatsen van de rijders die niet bij de eerste acht zaten.”

Ogen dicht?

• Grevink

Edwin, op de site van KWC Kampen staat alles altijd binnen een paar dagen vermeld.

Maar hoe zit dat met dat antwoord van de KNWU op 28 augustus ? Of gaat het om de uitslagen van 2003 ?

• Brigitte Verkuijl

Ik heb navraag gedaan bij de wedstrijdleiding. Tijdens de NK 2004 is er met een ander computerprogramma gewerkt dan normaal. Dit programma heeft niet de mogelijkheid om alle punten van elke rijder te berekenen. Zelfs de eerste 8 zijn handmatig ingevoerd. Helaas is het niet anders.