Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

info over frans jongetje.

• info

eigenlijk wilde ik in eerste instantie niet reageren ,maar na al die rare berichten : het volgende , met het jongetje gaat het naar omstandigheden goed , de vooruitzichten zijn dan ook redelijk positief , wat er met hem gebeurd is heeft niets met het fietsen te maken maar had schijnbaar op ieder moment kunnen gebeuren, is zo als dat heet ????? aangeboren?????? . Dus om nu het bmxen de schuld te geven zie ik eigenlijk niet zitten, de verdere valpartijen tijdens het WK waren vaak ook te wijten aan de rijder/ster zelf . houd nu op met speculeren want vindt deze site niet echt een media bron , hoop dan ook dat het echte goede nieuws binnen een week op de WK site zal staan want deze mensen zijn al diverse malen bij het jongetje geweest en zijn eigenlijk helemaal op de hoogte van het een en ander. dus mensen verder niet allemaal zo negatief speculeren maar draag deze sport SUPERPOSITIEF UIT.

• Peter

Waar heb je het over? Aangeboren ???

En in iedere sport kunnen ongelukken gebeuren. Begrijp niet zo wat je met sport positief uitdragen bedoelt e.d.

• ma flodder kenneth en rik

laten we over een ding eerlijk zijn het bmx-en is een risicovolle sport en je kunt niet alles voorkomen maar er zijn op dit moment genoeg middelen om je optimaal te beschermen.het is je eigen keus in hoever je daarin wilt gaan

• marc

Is het niet zo dat het een normale reactie is van het publiek en rijders wanneer de traumaheli geweest is, je vragen gaat stellen van wat en hoe , en in mijn ogen is dit belangstelend / medelevend ,of niet soms?

• ma flodder kenneth en rik

ben ik mee eens en vooral omdat de geruchtenstroom gauw op gang was.

ik zie dit ook als belangstellingen medeleving

marc schreef:

>

> Is het niet zo dat het een normale reactie is van het publiek

> en rijders wanneer de traumaheli geweest is, je vragen gaat

> stellen van wat en hoe , en in mijn ogen is dit belangstelend

> / medelevend ,of niet soms?

• Arjan van der Weele

Ik hoorde dat er op de prijsuitreiking is gezegd dat het jongetje is overleden. Klopt dit??? Lijkt me een rare mededeling als er nog geen eens zekerheid is.

• Brigitte Verkuijl

Dat is inderdaad gezegd maar dat bleek een foutief bericht te zijn. Zoals nu bekend is, is het aan de betere hand met de jongen.