Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Holiday event en cruiser Women

• suzanne

Welke 'cruiser-vrouwen" doen er allemaal mee aan de wedstrijd in Doetinchem 15 augustus? (Als er genoeg animo is, zal er toch ook een cruiser women klasse zijn??? Toch Hans???) Bij deze dus een oproep aan alle 20 (?) cruiser women!!!!

mt vr gr,

Suzanne

• loessie

mmmmmmmmmmm 15 aug? wil wel maare weet niet hoe ik me echt voel want heb dan net 2 weekjes spanje er op zitten met me vriendinnetjes!!

Enne je kent meiden,die kunnen er wat van !! ;-)

dussssssss zal er tot morgen er effe over denken lijk me wel gezelli!!

• hans zweverink

Kom kom.

je laat je toch nie door 2 weekjes spanje van de kaart brengen,

Heb je ook weer extra zin om er eens flink tegen aan te gaan en al die coctails er uit te raggen, want daar is de baan lang genoeg voor. en dan erbij na de eerste bocht hoef je bijna niet meer te trappen dan gaat het haast vanzelf!!!!!!!!!!

ik zie je inschrijving en die van die ander 18 dames tegemoet.

Mochten ze alle 18 meedoen dan gooien we er ook nog eens 3 boeketten bloemen tegen aan voor de nr 1t.m 3. Dus wat let jullie dames????

groeten HAns

• suzanne

Ja, Loessie, doe nou maar gewoon mee….. is gezellie….

• loessie

mmmmmmmmmmmmm voor die bloemen kan ik het eigenlijk niet laten schieten he!!

zal eens met het thuis front over leggen!!! ;-)

• Amanda

Hoi,

Jammer genoeg kan ik dan niet…..

Groetjes, Amanda

• BMX er

Ik ken inderdaad meiden alleen die meiden waar jij het over hebt ken ik nog niet! Neem ze eens mee naar een wedstrijd! Gaan we de avond van te voren de after party nog een keer overdoen.