Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aankoop hulp cruiser

• Tim

Na 18 jr gestopt te zijn met crossen heb ik ook weer de kriebels gekregen. Nou moet ik nog een fiets kopen. Gezien mijn leeftijd wil ik een cruiser 24" kopen alleen wat is tegenwoordig een goed merk? De meeste merken van vroeger zijn er niet meer behalve GT en Mongoose. Dus wat is een goede wedstrijdfiets? De Haro SX24 lijkt me goed maar wat vinden jullie…. b.v.d.

• Paul V

www.onebicycles.com voor een ONE cruiser opgebouwd naar wens.

073-36840185

of HARO cruiser compleet bij Piet Ende BMX Sport 0297-562971.

succes.

• Jan

Martens tweewielers Ruinen 0522-471228.

Hij heeft nog een nieuwe GT Ultra Box cruiser staan, met goede onderdelen.

Volgens mij wordt dit type niet meer geleverd.

Suc 6

• gerd-jan

Ik zou persoonlijk de one kiezen ik heb in het begin ook een haro gekocht het is een hele mooie fiets alleen hij is aan de voorkant zo zwaar een one daar in tegen niet

• kenneth

de haro bevalt mij goed beter dan de gt maar denk dat het merk fiets ook persoonlijk is

• mulders.

ik zou voor een mcs kiezen alleen zijn die hier nog niet zo makkelijk te koop.

deze zijn echt licht en ook op te bouwen naar wens.

• de Jezus

Koop een MCS. Volgens Mulderke is deze super snel tot de eerste bocht. Daarna wordt het wel wat minder toch he' Mulder ( Zie halve finale WK 2004 cruiser 30/34 jaar )

Groeten uit Tilburg

• Amanda

Wil je een staal frame of aluminium?

Persoonlijk zou ik een Standard (heb ik zelf) of Supercross nemen, kun je zelf je onderdelen kiezen/opbouwen.

Mijn broertje rijd een Haro met een Answer vork, dat scheelt een stuk met het gewicht van voor…. hij rijd er lekker op.

Verder vind ik het een nogal persoonlijke keus, zo zou ik niet snel een alu frame kiezen voor bmx.

Op http://bmx.startkabel.nl/ staan nog wat meer links naar fietsen.

Groetjes, Amanda

• Tim

Ik “moet” een complete fiets kiezen want dan kan ik hem via fiets-prive bij mijn werk bestellen. De lokale fietsenspeciaalzaak wil hier wel bij helpen. Dus zelf bouwen kan niet (duurt wel weer een tijdje voordat ik weet wat ‘goed spul’ is.

De Haro vind ik wel mooi maar die berichten over zware voorvork stemmen me niet vrolijk. The one lijkt me een degelijke fiets waar ik in ieder geval tot nu toe geen slechte dingen over hoor.

Waarom zijn trouwens alle fietsen zonder voorrem? Vroeger hadden we die altijd wel. Gewicht?

• mulders.

ja bedankt alberto herinner me er nog maar eens aan.

had het net een beetje van me af gezet en begon de draad in het dagelijkse leven weer op te pakken.

nu krijg ik weer slapeloze nachten.