Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Fotos van de baan in doetinchem

• henk de groot

Wat een stomme discussie zeg. Als je met deze warmte niks beters te doen hebt dan tegen elkaar zeuren wissel dan ff lekker jullie e-mail adressen even uit en val ons niet lastig met dit stomme gezeur………..

En onder een pseudoniem iets roepen………

suc6

Henk

• Tja...

Is dit stom gezeur? Denk het niet! Deze jongeman wil anderen ervan overtuigen dat de baan niets is en ze dus beter weg kunnen blijven…

Hoe zou jij dat vinden als je als club zijnde er een mooie wedstrijd van wilt maken en dat er dan iemand zulke negatieve uitspraken op het forum zet?

Ik zou wel eens willen weten hoe jij er dan over denkt?

Je mag denken wat je wilt maar denk eerst even na voordat je iets naar buiten brengt!

• ma flodder kenneth en rik

laat iedereen dit even zelf ondervonden en niet lopen te zeuren

wie wil fietsen fietst en wie zich wat aantrekt van het gezeur is een ………….

wij komen wel om te fietsen en te helpen wij zijn namelijk fietscrossliefhebbers

wij hopen op een leuke sportieve dag zonder gezeur

• Tja...

Hierbij wil ik dit onderwerp sluiten!

• henk de groot

Mee eens, maarre , zijn er al veel aanmeldingen voor de wedstrijd? Is er een minimumgrens? En is de baan aangegeven, ik weet alleen dat ie ergens bij de mac ligt, maar daar zijn er zoveel van.

• hans zweverink

Gaat gewoon door hoor Henk.

Afslag DoetinchemTerborg, dat is de afslag mc Donalds en die van de oude baan.

Vervolgens Doetinchem inrijden en de eerste weg rechts nemen na de watertoren.

Nu rijd je weer terug na de autobaan en net voor de autobaan links een zandweggetje in. En om het gemakkelijk te maken wordt het met de wedstrijd ook nog aangegeven.

De inschrijving loopt gestaag door en de wedstrijd zal zeker doorgaan.

Vergeet niet dat je op de wedstrijd dag ook nog in kunt schrijven. Dus mocht je s morgens wakker worden en denkt verrek een mooie dag om te fietsen, kom dan als nog.

We willen met deze wedstrijd weer eens aan de gemeente Doetinchem laten zien dat we waardig zijn om een baan te hebben en dat iedereen graag naar Doetinchem komt.

Vandaar ook die Super cross wat een beetje de Masters moet lijken van de vorige baan.

Vandaar ook die 500 euro prijzenpot als er tenminste 21 per klasse meedoen.

Dat doe je natuurlijk niet zomaar.

Dus HEnk tot in Doetinchem

Hans Zweverink

• sander

ik heb nog wel een vraagje is dit een officele wedstrijd of valt deze wedstrijd gewoon uit de lucht heb er nl nergens iets van gelezen alleen maar op dit forum ??????

• Bas

Maar de vraag was…..

wie weet waar ik fotos kan vinden van de baan in doetinchem?

• bmx_grover

Ik heb er eens een paar gezien maar weet helaas niet meer het adres van de site…. Dit waren foto's van de aanleg toen… En anders moet je eens ergens kijken naar foto's van de afgelopen AK….

• hans zweverink

Ik heb er wat gemaild naar Gerd-Jan, dus als er meer liefhebbers zijn.

Kunnen ze vast de ideale lijn uitgaan zoeken.

En Sander, Dit is een officieele wedstrijd(vakantiewedstrijd) die het hele jaar al op de kalender staat

Ook alle verenigingen(NFF of KNWU) hebben een mail gehad met wedstrijd informatie en somigen zelf toegestuurd gekregen met een raamposter erbij.

Dus uit de lucht vallen Nee, maar je bent natuurlijk van harte welkom de 15de ook als je je niet hebt (voor)ingeschreven

groeten Hans Z