Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

uitzending wk valkenswaard

• Trijntje Agues

wie heeft die uitzending op een cd of dvd staan of ergens anders ik zou hem graag willen hebben via kazaa kan ik hem niet vinden

Trijntje Agues

• webmaster bicyclemotocross.tk

Ik heb hem op band. Je kon toch ook een dvd bestellen?

• Brigitte Verkuijl

Ik heb hem ook op band. Wil je die lenen? Is het inderdaad zo dat er een dvd besteld kon/kan worden? Ik heb dat bericht alleen na de cruisers gelezen en verder niet.

• Trijntje Agues

Ja ik zou hem graag willen lenen is hij op vhs weet je toevallig iemand die video banden kan kopieëren

• Hans van Wijk

hoi Trijntje (en andere kijkers)

Binnenkort komen er (volgens BMXMania) veel filmpjes op

http://www.bmxvideo.net/

Ze staan in ieder geval aangekondigt.

Het is niet gratis, maar voor slechts 5 dollar (minder dan 5 euro) kun je veel finales zien

Hans

• Trijntje Agues

Bedankt Hans

Ik vond het jammer dat ik het niet op kon nemen iedereen die ik heb gebeld ( wel 20 ) ze waren allemaal op vakantie

Trijntje

• henk de groot

trijntje,

wij hebben de band 2x . Ook wij hebben verschillende mensen gebeld met het verzoek om op te nemen. Twee ervan hebben dat gedaan, dus hebben we twee banden. Dus als je intresse hebt.

• Trijntje Agues

Graag Henk als je wilt kun je hem meenemen naar schijndel en moet je maar even zegen wat de kosten zijn.

Trijntje