Hallo,
Kan iemand mij vertellen of er crossfietsbanen zijn in de buurt van Nijmegen of in Nijmegen zelf??
Dan zou je mij erg helpen!
Zet er dan ook even bij waar! Als je dat toevallig weet.
Groetjes M
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsWijchen is de dichtstbijzijnde, de baan ligt tussen Wijchen en Alverna in. Voor meer banen moet je minstens 40 km rijden, dan kom je in Oss, Doetinchem, evt. Schijndel, Berlicum, Veghel, Tiel…. Maar de oude baan uit de jaren '80 ligt er ook nog, in Lindenholt aan de snelweg…
Aangezien ik zelf één der zeer weinig in Nijmegen woonachtige BMX-ers ben, oa samen met Arjan Grooters, kun je me ook mailen, kan ik je van meer info voorzien als je die nodig hebt.
De groeten, Paul Sloesen
Ja bedankt voor de info die al ingestuurd is! Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik echt geen plaatsen weet te liggen in de buurt! Ik ken alleen Lent en Wijchen omdat ik in Lent ga studeren! En ik kom helemaal uit Zeeuws-Vlaanderen! Maar wil natuurlijk mijn bike meenemen om te kunnen trainen! Dus het zal dan denk ik wel wijchen worden! Hoe ver is dat ong? En weten jullie of ik met mijn bike gebruik mag maken van het openbaar Vervoer? Want als het ver is… haha dan ben ik al kapot tegen dat ik er ben!
Goede Tip! Ik was ook van plan om met de trein naar die baan te gaan! Alleen dan zal het vanaf Lent zijn!
Maar uhm…. Weet er toevallig ook iemand of het ver is vanaf het station tot de baan??
Groetjes!
Paul Sloesen schreef:
>
> Het is vanaf centrum Nijmegen ongeveer 30 minuten fietsen,
> maar dan wel redelijk doortrappen. Ik weet dat Arjan Grooters
> als hij in Wijchen gaat trainen, altijd met de trein komt,
> dus inclusief fiets. Ik weet alleen niet of hij er extra voor
> moet betalen, maar ik dacht van niet.
>
> de groeten, paul
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?