Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat geven mensen het fietscrossen toch een goede naam.

• gerd-jan

Zijn er nou echt geen mensen meer die normaal op een vraag kunnen reageren mijn vraag was gewoon of iemand weet waar ik fotos kan zien van de baan in doetinchem en het enige wat je krijgt zijn 20 reacties met allemaal onzinnige inhoud.

Mensen besef nou eens een keer dat fietscross met deze onzin nooit serieus genomen gaat worden.

En je kan met zn allen wel gaan klagen over een baan maar organiseer dan zelf eens een wedstrijd in de vakantieperiode maar das weer teveel moeite.

Ben blij dat verenigingen zoals tiel en doetinchem nog een beetje dr best doen om iets op poten te zetten tja dan ligt de baan er maar iets minder bij lekker belangrijk je kan toch fietsen.

Maar ja zo zijn de meeste nou eenmaal er is nooit iets goed weten het altijd beter

• hans zweverink

Ik heb net nog maar weer eens geprobeerd de foto's te mailen.

Ik heb ze verkleind want je mailbox zat vol.

Ik hoop dat ze nu wel aangekomen zijn,.

En geef je mening maar wat je eerste indruk is.

ben benieuwd?

• Sjonnie

Het klopt inderdaad, altijd dat gezeik over van alles en nog wat, altijd commentaar van deze en gene terwijl ze zelf geen haar beter zijn. Als ik op dit forum kijk komen een paar namen iedere keer terug die gewoon dit forum verzieken.

DIe zouden gewoon geweigerd moeten worden

Ik moet ook zeggen dat er veel goede opmerkingen bij zitten maar over sommige stukken…….. Vul de rest zelf maar in.

Al die negatieve promotie van clubs, het lijken af en toe wel bedrijven die met elkaar aan het concurreren zijn. In ieder geval wel een aantal clubs in de Afdeling N/O is dit zo.

Maar ja, fietscross, blijft fietscross, en een mening blijft een mening, Toch?

• ma flodder kenneth en rik

laten we dit forum lekker gebruiken voor info en als we iets persoonliks hebben mail dit dan naar persoon

• Peter

Hoi,

Hans, zou je die foto's ook naar mij willen sturen ?

Groetjes

Peter