Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Weer een indoor in Nederland !

• de Jezus

Beste rijders,

Eindelijk is het dan zover. Op 11 en 12 december 2004 zal er in Nederland een indoor worden geonrganiseerd en wel in het brabantse Wanroy. Het is een hal van 65 x 30 meter die geheel is gevuld met zand. Er zullen zoveel mogelijk bulten en bochten van zand in gelegd worden. In de hal ernaast zal het opstellen gebeuren van de ritten en kan men daar de fietsen plaatsen. Ook zullen er in deze hal fietsen zaken worden gestald. Het zal een nationale wedstrijd zijn voor zowel KNWU rijders als NFF rijders. Ik hoop dat jullie er zin in hebben en allemaal naar Wanrooy zullen komen in december. Heb je nog een leuk idee voor deze wedstrijd mail me dan.

Noteer in ieder geval de datum alvast in jullie agenda en komt allen naar Wanroy!

Groeten Alberto de Jezus

• Paul V

PERFECT

• hans zweverink

Hulde Alberto

Ik hoop dat de baan er dan beter uitziet als in doetinchem bij het weer van Piet Paulus ma.

Ha ha ha ha, grapje.

Nee je weet het, als we wat kunnen betekenen moet je aan de bel trekken

ik vind het klasse dat je het voor elkaar gekregen hebt, en nu maar hopen dat al die mensen in vroegere onderwerpen over indoors net zo enthousiast worden

groeten Hans

• Martijn

Zand………zoals in de 80-er jaren in de Rijnhal of zie ik het te somber in????

Ik hoop dat het een goede ondergrond wordt!

Zand of geen zand, ik kom in ieder geval rijden !

• ma flodder kenneth en rik

wij ook we hebben nog steeds mooie herinneringen aan zwolle

• Frank

Alberto!

Super! Als je maar niet die groene houten bochten en heuvels (bedrukt met “ bollenstreek” en “Hutch/ Asco”) gaat gebruiken waar we jarenlang onze kunsten op hebben moeten vertonen. Nee, zand is top, iedereen moet komen!

groeten,

Frank

• suzanne

Je kan ook, net als in het begin in Leeuwarden, een klei ondergrond gebruiken….hahaFrank schreef:

>

>

• JeffSack@NBL.com

Hay Alberto,

Can you make sure to fly our dirt back in intime to Columbus, Ohio?

So we can get started on the Christmas Classics track. :-)

Hope you have a good one

J

• Frank

Ja, die was ook goed! (Toen al met M. Lemal!!!) beter dan die houten bulten. Heb je nog in die stal in Vries gereden? Was ook best leuk met hindernissen met van die“paarden”balken, 3 om 3 en bomen die de krappe bochtjes markeerden! Elke manche ging er wel minimaal eentje om!

groet,

• suzanne

Dat van die paardenbalken kan ik me niet meer herrineren. Wat mij alleen nog bij staat is dat het er stonk naar koeiestront ( was immers in de veehal) en dat ik als 8-jarige (?) nauwelijks de baan over geploegd kwam. Later vervingen ze de klei door vierkantie houten bulten > volgens mij dezelfde bulten als in de indoor in Lisse en in de Rai, alleen dan zonder die groene bochten. Was ook wel spannend….