Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Buitenstaanders trainen in Apeldoorn

• Crosser

Nou het eerste schaap is over de dam!

Sinds dat de baan in Apeldoorn is verandert heeft een select groepje mensen het verboden om buitenstaanders te laten trainen op de nieuwe baan. Afgelopen maandag is echter gebleken dat dit niet meer zo is en dat 2 buitenstaanders aan de training hebben deelgenomen. Voor veel buitenstaanders is dit dus nu de mogelijkheid om in Apeldoorn op maandag en donderdag te gaan trainen.

Nou laten er velen crossers volgen!

• Heidi Lentink

veel rijders van buitenaf hebben inderdaad al laten weten om graag eens een keer te komen trainen, het was geloof ik een beslissing van het bestuur om de baan voor buitenaf nog niet open te stellen omdat er nog het e.e.a. moest gebeuren aan drainage etc. Maar nu zullen ze (hopelijk) op deze beslissing op korte termijn terug moeten komen en ook kenbaar moeten maken wat er nu precies de bedoeling is.

• Crosser

Beste Heidi,

Het lijkt mij dat je het nu niet meer tegen kan houden dat buitenstaanders komen trainen in Apeldoorn nu er buitenstaanders mee hebben getraind. Ik bedoel, je kan ze nu nog slecht weigeren als ze een uur in de auto hebben gezeten om in Apeldoorn te komen trainen!

Duzzzzzzzz. Ik denk dat die bestuursbeslissing maandag al genomen is door een aantal rijders toe te laten!

• Brigitte Verkuijl

Je zou vantevoren even kunnen bellen of het kan. En niet zo maar in de auto stappen en gaan rijden en dan verwachten dat je mee kan doen omdat je een uur in de auto hebt gezeten.

• gerd-jan

een beetje club vind het leuk om te laten zien aan buitenstaanders wat ze gepresteerd hebben qua aanleg van de baan

of schamen jullie je misschien nee toch je bent trots toch laat dan lekker mensen meetrainen drainage heb je met 34 graden nog niet nodig

• Hans Seesing

Een van die “buitenlanders” was Joyce Seesing. Joyce wilde graag een keer in Apeldoorn trainen. We zijn naar Apeldoorn gereden (hebben we in het verleden ook af en toe gedaan) hebben een paar euro betaald en Joyce heeft heerlijk gefietst. We hebben niets van deze hele discussie gemerkt. Iedereen was vriendelijk, we voelden ons welkom, en ik heb gezellig gebabbeld. Het moet gezegd worden, ze hebben daar in Apeldoorn een wereld-baan neergelegd. Een baan waar we in de toekomst graag af en toe op willen trainen.

Hans Seesing

• ma flodder kenneth en rik

dus nemen we aan dat wij ook een keer in apeldoorn kunnen trainen