Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Holiday event

• gerd-jan

Hallo mensen wat vonden jullie van het holiday event wat vandaag vereden is in doetinchem ik vond het persoonlijk een geslaagde wedstrijd alleen jammer dat er maar zo weinig crossers waren

• Fast-s

Eeen wedstrijd in Doetinchem is altijd geslaagd!

• ma flodder kenneth en rik

inderdaad jammer dat er niet meer mensen waren maar verder een leuke dag gehad

• hans zweverink

Wij hebben deze dag met een goed gevoel af gesloten en bedanken dan ook die rijders die de moeite genomen hebben om te komen.

Er waren gelukkig wel grote namen aanwezig, dat gaf toch een groot spectakel.

Zeker de finales van de supercross waren erg spannend.

Dus zeker voor herhaling vatbaar alleen waar dat zullen we nog even afmoeten wachten.

Misschien nog wel gewoon op “het Park”, want na enkele negatieve reacties van rijders over de moilijkheid van de baan beginnen die reacties om te keren in positieve.

Men vind de baan steeds beter gaan rijden en de bulten lopen beter.

Zo zie je maar weer dat je elke baan zijn rust moet geven om zijn goede vormen aan te laten nemen en rijders de tijd moet geven om een baan onder de knie te krijgen.

Kortom voor ons een geslaagd evenement!!!!!!!!!!!

namens de FCC de IJsselcrosser

Hans Zweverink

• Bas

Inderdaad Hans een geslaagd evenement.

Hopelijk volgend jaar weer.

Ik heb nog een paar foto's gemaakt kijk maar even op

http://www.baspoort.nl/holiday-event-15-augustus-2004/index.html

Met vriendelijke groet Bas Poort

www.bmx.startkabel.nl

• suzanne

Wedstrijd en baan waren top!

• mieke van schijndel

ik vond het toppie,zeker met onze eigen damens cruiser klasse.suzanne schreef:

>

> Wedstrijd en baan waren top!

• Niels

wat waren de uitslagen dan van de supercross??

• Kim

hoeveel dames waren er dan voor de cruiser klasse ?

• suzanne

Vier