Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Foto's uit Noord-Bergum

• Rob W

Foto's van het Fries Kampioenschap van de NFF

(Noord-Bergum, 4 september 2004)

staan op

http://www.bissinghcrossers.nl/fries/index.html

• Tony

Rob je bent me voor.(shit)

Maar ook bij FCV Geldermalsen zijn de foto's immiddels online. Tevens vind je hier ook de tussenstand van de promotie klasse

www.fcvgeldermalsen.nl

Tony

• webmaster www.lochsprinters.nl

deze keer waren wij niet de eerste met de foto's van noord bergum, maar op www.lochsprinters.nl zijn de foto's van het Fries Kampioenschap 2004 nu dan ook te bekijken.

groetjes de webmaster van www.lochsprinters.nl

• Fotograaf

Heren.

Best leuk dat jullie er een wedstrijd van maken wie zijn foto's het eerst hier op heeft staan. Maar misschien is het een goed idee om de foto's een keer te bewerken zodat ze ook leuk zijn om te bekijken. Ze zijn nu behoorlijk saai en van slechte kwaliteit.

Suc6 de volgende keer en doe het maar wat rustiger aan wat betreft de foto's op het forum zetten.

• webmaster www.lochsprinters.nl

geachte fotograaf

ik weet nu wie u bent, maar u mag blij zij dat er nog “gekke” mensen zijn die direct na de wedstrijd met de foto's bezig gaan.onthoud wel even dat wij dit allemaal voor niks doen en we dus wel een gedeelte van onze zaterdagavond hier aan op offeren…

en wat betreft de “saaie” foto's

wij hebben natuurlijk niet allemaal de beschikking over een dure digitale camera en wij doen dit er ook maar gewoon bij, we proberen wel altijd mooi foto's te maken maar de ene keer zjn ze nu eenmaal beter als de andere keer..(ik als webmaster krijg nog steeds veel complimenten over de foto's, ook al zijn ze niet elke wedstrijd even mooi)

ik denk dat de rest van de webmasters hier ook net zo over denkt, mocht dit niet zo zijn dan lees ik dat hier graag.

• Wim

beste fotograaf,

graag zien we jouw website tegemoet met bewerkte foto's, wij nemen aan dat deze website ook gratis zal zijn en elke dag ge-update wordt.

ik heb zelf een bmx site gehad en ik weet hoe veel werk het is. dit is ook de reden dat de site niet meer in de lucht is.

Om dit op geheel vrijwillige basis te blijven doen, zoals Mark, Tony, Rob en heel veel anderen doen , is alleen maar een heel groot compliment waard.

groeten,

Wim

• Webmaster FCC Putten

Voor iedereen die nog meer van die slechte foto's wil zien:

er staan er nog een paar op www.fccputten.nl

gheghe :D

• webmaster The Derrick Crossers

Ook hier nog een link naar wat foto's van de friese kampieon schappen.

En deze foto's zijn ook aardig

http://www.thederrickcrossers.nl/fries%20web/index.htm

En webmaster gewoon door gaan zo met jullie sites ;-)

Nog steeds gen reaktie van die ECHTE fotograaf , jammer

• Webmaster FCV Geldermalsen

Ja wat moet je hier weer op zeggen we doen het voor niks, gratis, vrijwillig, en voor iedereen. Verder zijn al onze foto's GRATIS en als je wilt kun de orginele foto GRATIS toegemailt krijgen en dan nog zijn er van die …… die het beter kunnen !!!!

Nou ik wacht af zaterdag 18 september is er een wedstrijd in Putten dus FOTOGRAAF doe je best en bezorg ons als webmasters de mooiste foto's.

Ik denk dat ik nu spreek namens al die “gekke” webmasters die elke week in hun vrije uurtjes bezig zijn om de BMX sport te promoten en de rijders te voorzien van hun actiefoto.

Tony

• Mark van D

wie is die gek,

aan alle webmasters: jullie doen het oke

mzzl

mark