Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Info indoor 12 december 2004

• Alberto de Jezus

Beste rijders en aanhang.

Op 12 december 2004 zal de “Open Duth BMX Indoor ” worden verreden in de KHNS manege aan de Zoetendaal 6 te Wanroy. Deze wedstrijd is een nationale wedstrijd voor zowel rijders van de NNF als KNWU en voor alle soorten licenties. De wedstrijd zal worden georganiseerd door FCC Oss en de Whoopers uit Berlicum. Er zal gereden worden in de klasse Boys, Girls, Sportklasse, Cruiser, Cruiser Women, Nieuwelingen, Junioren, Elite en de Open Klasse. In elke klasse zullen de eerste 3 rijders in de finale een beker ontvangen. In de Open Klasse 16+ zal er gestreden worden om een geldprijs. Hierin hebben de eerste 3 van de finale een 100% payback van het inschrijfgeld. Voorwaarde is dat men dan ook de eigen klasse rijdt.

Er zal gereden worden volgens het KNWU regelement. Inschrijfgeld is 4 euro per klasse. Inschijven via u eigen club tot en met 1 december 2004. Daarna zullen er geen inschrijvingen meer kunnen plaatsvinden. Op de wedstrijddag zal er dan een vertegenwoordiger van de club al de leden aan melden en het inschrijfgeld ter plaatse voldoen. Men is verplicht het inschrijfgeld te voldoen als men heeft vooringeschreven. Binnenkort zal er informatie naar de clubs worden verzonden.

De traning zal op 12 december zijn van 08.30 tot 09.30 uur. Inschrijven van 09.00 tot 09.30 uur. De wedstrijd zal aanvangen om11.00 uur.

Het je nog vragen of opmerkingen omtrent deze wedstrijd mail of bel men dan op 06-12566612. IK hoop dat jullie er allemaal bij zijn bij de “ Open Duth BMX Indoor ” op 12 december 2004 in Wanroy.

Groeten Alberto de Jezus

• loessie

klinkt leuk!!

• Paul Sloesen

He Alberto,

Even een vraag voor de duidelijkheid:

De NFF-rijders 19+, rijden die bij de elite of bij de sportklasse, of mogen ze dat zelf aangeven?

De groeten, Paul

ps: Klasse initiatief!!

• Brigitte Verkuijl

Waarom inschrijving via de vereniging? Hebben die al niet genoeg te doen? Ik vind dat geen prettig systeem. Noem mij de voordelen en niet alleen de voordelen voor de organisators.

• Arriën Grevink

Alberto,

Prima initiatief, maar is deze wedstrijd goedgekeurd door de KNWU ?

Arriën Grevink, secretaris afd. West fietscross

• Paul Sloesen

Brigitte,

dat is het NFF-systeem: de rijders geven door aan de secretaris van hun club (voor de sluiting van de inschrijftermijn) dat ze mee willen doen aan deze wedstrijd, waarna het secretariaat dit doorgeeft aan de organisatie van de wedstrijd.

Paul

• Brigitte Verkuijl

Kan wel zijn Paul, maar ik vind het geen prettig systeem. BMX is een individuele sport en nu zadel je een vereniging op met de inschrijving. Moet je kijken wat een werk iedereen heeft gehad aan Haaksbergen vorig jaar en de inschrijving voor een NKC.

• Fabien Mak

Halo

Ik wil wel hen gan mar ik heb en vragje heefft u al foto's van de baan??

en het moet dus via de club het inschrijfen??

met vriendelijke groeten Fabien Mak

• Alberto de Jezus

Ze mogen zelf kiezen Paul.

• Alberto de Jezus

IK dacht dan heb jij weer wat leuks te doen voor Baarn.

Groeten Alberto de jezus