Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Info indoor 12 december 2004

• Alberto de Jezus

Ja ,zit zelfs in de organisatie van de KNWU cq afdeling.

• Alberto de Jezus

Foto's heb ik waarschijnlijk pas op 11 december om 23 .00 uur. Her is namelijk een indoor baan

• Brigitte Verkuijl

Dacht niet dat ik daar op zat te wachten.

• RINY VAN NIEUWENHUIZEN

ik begreep pas dat de indoor 12&13 december was dus 2 dagen is dit nu niet meer

of toch nog wel

maar ik vind het klasse dat julie dit op poten zetten echt top

en ik zal zeker van de partij zijn

GROETEN

RINY VAN NIEUWENHUIZEN

• Paul Driessen

Hoi Alberto,

goed idee om de winter door te komen, doch heb twee vragen:

Heb ergens gelezen dat deze wedstrijd een onderdeel uitmaakt van een Europees circuit van indoorwedstrijden. Indien dit klopt welke leeftijdsindeling geldt dan: die van 2004 of 2005 ?

groetjes

• Alberto de Jezus

Hoi Paul

Deze wedstrijd maakt geen deel uit van de europeese compititie en er wordt gewoon gereden in de lijftijdsklasse van 2004

Gr Alberto

• ronald

Dus ook regio en afdeling rijders kunnen hier aan deelnemen, of is het alleen voor nationale rijders?

• Alberto de Jezus

Alle rijders met een KNWU-licentie (A, B of C-licentie) of een NFF-licentie mogen aan deze indoorwedstrijd meedoen. Indeling klassen volgens KNWU systeem: als er minder dan 5 rijders zijn voor ingeschreven zullen ze worden samengevoegd met een ander klasse.

Eigen Klasse: Jeugd Boys en Girls, Sportklasse, Nieuwelingen, Junioren, Elite Men, Elite Women, Cruisers, Cruiser Women.

Open Klasse: 7 jaar en jonger t/m 16 jaar en ouder. Wanneer je inschrijft bij de Open Klasse 16 jaar en ouder ben je ook verplicht om in te schrijven voor de Eigen Klasse.

Voor zowel de Eigen klasse als de Open klasse 7 t/m 14/15 zijn bekers voor de plaatsen 1 t/m 3 beschikbaar. Bij de Open Klasse 16+ wordt gereden om prijzengeld voor de plaatsen 1 t/m 3. Dit zal een 100% pay-back zijn van het inschrijfgeld. Het totale inschrijfgeld wordt verdeeld in 3 prijzen waarbij de winnaar 50% krijgt, nummer 2 krijgt 35% en nummer 3 krijgt 15%.

• RINY VAN NIEUWENHUIZEN

hallo alberto

is de indoor nu 1 dag of 2 dagen

dat voor een paar weken geleden op dit forum stond dat het 2 dagen waren

groet riny

• Alberto de Jezus

De indoor is echt maar 1 dag: dus alleen op zondag. We willen de tijd hebben om een goede, harde fietscrossbaan aan te leggen en dan kunnen we de zaterdag beter besteden om dit voor elkaar te krijgen.

Alberto