Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Cruiser party!!!!!

• hans zweverink

Beste dames en heren cruiserrijders van 19+

Zoals bekent is er voor de cruiserrijders het jaarlijkse cruiserparty feest.

Naar mijn weten is die in afd Noord Oost,( mocht dit niet zo zijn dan hoor ik dat graag!)

De grote vraag is of er nog steeds belangstelling is, want we willen deze party wel in Doetinchem gaan houden.

Over de datum zijn we nog een een beetje aan het stoeien en zal nader volgen.

Dus laat maar eens weten of er nog intresse is, zodat wij op korte termijn met de voorbereiding kunnen gaan beginnen.

Met vriendelijke groet

Hans Zweverink

• danny

ja leuk voor de afdeling west :-(

word er in west nog iets georganiseerd ?????

• loessie

tja nu mogen wij zeker ook komen???

• loessie

vorig jaar was het in west, danny!!

• suzanne

Kunnen we er niet gewoon een Oost -West- Noord - Zuid feestje van maken?

• danny

ja een cruiser fest oid

• hans zweverink

Tuurlijk dames en heren.

Het is een feestje voor alle cruiser rijd(st)ers van 19 + uit geheel Nederland.

6 jaar geleden in Zuid begonnen toen na mijn mening Hein van Veghel wereld kampioen werd, toen naar West(uithoorn) Noord/Oost(Kampen), Zuid(Made), West(Heiloo) en dit jaar dus weer Noord/Oost.

Ik heb het maar even opgezocht.

Dus dit jaar in Doetinchem dan maar !!!!!!!!!!!!

mits er intresse is natuurlijk, dus Danny, Loessie en suzannne jullie zijn welkom, met aanhang natuurlijk en zonder kids, want daar kun je de hele avond achteraan aan het vangen..

• suzanne

O.K. ik meld me bij deze aan. Ennuh….ik lobby wel ff langs de banen.

• loessie

hahaha tuurlijk ben ik van de partij, wil geen feestje missen hahaha!!

• danny

gaan we zuipen ??

of word er ook nog gereden (op de fiets dan he )